تحصیل حدود 11 هزار دانشجوی شاهد در مازندران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: 10 هزار و 833 دانشجوی شاهد و ایثارگر در 153 دانشگاه استان به تحصیل مشغول هستند.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۴۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

کپی

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباس‌علی رضایی در نشست هم‌اندیشی رابطان دانشگاه‌های سطح شهرستان ساری که در سالن اجتماعات حج و زیارت استان برگزار شد با گرامی‌داشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام عظیم‌الشان شکل گرفته و ریشه در انقلاب اسلامی و اعماق ایمان انسان دارد.

رضایی تعامل‌گرایی و هم‌اندیشی را ابزاری کارآمد در فرآیند پیشرفت تحصیلی دانست و بیان داشت: هرقدر تعامل بین بنیاد و دانشگاه‌ها بیشتر شود مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر برطرف و زمینه پیشرفت علمی آنان ارتقاء می‌یابد.

وی افزود: 10 هزار و 833 دانشجوی شاهد و ایثارگر مازندران در 153 دانشگاه استان به تحصیل مشغول هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه 2 هزار و 433 نفر از این افراد در 33 مراکز آموزشی ساری مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: شش درصد دانشجویان کشور در رشته‌های مختلف در این استان به امر تحصیل اشتغال دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: 22 درصد از دانشجویان استان در دانشگاه‌های ساری مشغول تحصیل هستند.

رضایی با تشکر از مدیریت حج و زیارت استان به دلیل تقبل میزبانی جلسه هم‌اندیشی رابطان دانشگاه‌های ساری، بر اجرای طرح استاد مشاور، برگزاری کلاس‌های تقویتی و بنیه علمی، حضور موثر روسای دانشگاه‌ها در جلسات هم‌اندیشی (به‌ویژه شاهد و ایثارگر)، هم‌فکری، به‌کارگیری نخبگان علمی شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌ها جهت تدریس و... تاکید کرد.

به گزارش فارس، در این جلسه پیرامون شهریه تحصیلی، شیوه‌های اصولی در ارتقاء علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر بحث، بررسی و تبادل شد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد شهید ساری نیز درباره اهداف این نشست و نحوه ارائه خدمات آموزشی به ایثارگران مطالبی را بیان کردند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار