نقشه جنگ اقتصادی دشمن به رهبری آمریکا در حال اجرا است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ‌های مختلف برای براندازی کشور موفق نبود، گفت: نقشه جنگ اقتصادی دشمن به رهبری آمریکا و به‌ وسیله انگلیس، آلمان و فرانسه در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۶۰۱۳۵۵
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان بسیج اساتید مازندران در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی ساری، اظهار کرد: امام راحل در جایگاهی قرار داشت، دارای مبانی عقلانی و وحیانی بود و رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز در همین جایگاه قرار دارد.

وی تصریح کرد: اگر رهبر انقلاب دارای مبانی وحیانی و عقلانی نبود ایران اسلامی در حال حاضر در جایگاه مقتدرانه‌ای که قرار دارد، نبود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مبحث نفوذ، اضافه کرد: اگر در مباحث نفوذ که رهبر انقلاب اسلامی ایران مطرح کردند، ذره‌ای شک و تردید در فردی ایجاد شود، باید در بصیرت این افراد شک کرد.

این مسئول با اشاره به برخی موضع‌گیری‌های نامناسب تعدادی افراد ناآگاه و حتی دست‌اندرکار در این ارتباط، افزود: بعضی موضع‌گیری نسنجیده در این ارتباط انجام شده ولی مباحث مطرح‌ شده در ارتباط با نفوذ مبنی بر اطلاعات صددرصدی بود.

بابایی با اعلام اینکه طرح نفوذ در کشور برنامه از قبل طراحی‌شده بود، بیان کرد: این طرح نیز مثل راه‌اندازی پروژه نسل‌کشی انسان‌ها در سوریه و عراق با کمک داعش از 10 سال قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی خاطرنشان کرد: داعش طرح برنامه‌ریزی‌شده از سال 83 بود و ظهور و بروز طالبان نیز طرحی بود که آمریکا با همکاری برخی از عناصر خودفروخته در پاکستان طراحی کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه برنامه نفوذ هم از قبل طراحی شده بود، بیان کرد: این طرح نیز در حال اجرا است و دشمن تلاش دارد طرح نفوذ را با استفاده از عوامل داخلی در کشور اجرا کند.

این مسئول گفت: برخی از افرادی که در طرح نفوذ با دشمن همکاری می‌کردند، حقوق‌بگیر آمریکا هستند، پس از اینکه دستگیر شدند می‌خواستند این موضوع را عادی جلوه داده و بیان کنند، در این مسئله کم‌توجهی شده و این در حالی است که نفوذ طرح منسجم دشمن برای براندازی بود.

بابایی با بیان اینکه سپاه پاسداران تحت نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند، یادآور شد: سپاه وابسته به هیچ جناح و فردی نیست و هر جناح و فردی که بیشتر پیگیر منویات رهبر انقلاب اسلامی باشد، از سپاه نمره قبولی دریافت می‌کند.

وی تأکید کرد: موضوع نفوذ بسیار جدی است، کسانی که دستگیر شدند و کسانی که علیه سپاه موضع گرفتند، تعدادی از آنها از روی عدم اطلاع بود و تعداد دیگر نیز افراد دستگیرشده‌ای بودند که مستقیم با آمریکا وارد معامله شدند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران اضافه کرد: سپاه به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ایران اوضاع منطقه و بین‌المللی را به‌ خوبی رصد می‌کند و برای توطئه‌های دشمن برنامه‌ریزی مدونی را در دستور کار خویش دارد.

این مسئول با اشاره به مسئولیت سنگین بسیج اساتید در کشور، خاطرنشان کرد: بسیج اساتید مسئولیت سنگینی در کشور دارد، به این دلیل که دشمن تاکتیکش را در حوزه جنگ با ما تغییر داد.

بابایی اضافه کرد: جنگ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و علمی از جمله جنگ‌های بود که دشمن برای براندازی کشور طراحی کرد.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق جنگ‌های مختلف برای براندازی کشور موفق نبود، افزود: در حال حاضر با مطرح کردن بحث مذاکره و تعامل با نظام ایران تلاش دارد که انقلاب اسلامی را به دامن غرب بازگرداند و این فرایند نیز در 10 سال گذشته تاکنون برنامه‌ریزی شده بود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اساتید، فرماندهان و دانشجویان افسران جنگ نرم هستند و باید برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن طرح مناسبی در حوزه‌های مختلف ایجاد شود.

این مسئول با بیان اینکه در مبارزه با دشمن باید سلایق سیاسی را کنار بگذاریم، افزود: دشمن با اصل انقلاب اسلامی ایران مخالف است و تلاش دارد از هر وسیله‌ای پروژه براندازی خویش را اجرا کند.

بابایی با اعلام اینکه هیچ کشوری دلش به حال ما نمی‌سوزد، یادآور شد: نقشه جنگ اقتصادی دشمن به رهبری آمریکا و به‌ وسیله انگلیس، آلمان و فرانسه در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: برای مبارزه با دشمن باید به ولایت‌فقیه اعتماد دوچندان داشته باشیم، به سپاه پاسداران که زیرنظر رهبر انقلاب اسلامی هدایت می‌شود نیز اعتماد کرد، حفظ اصل انقلاب اسلامی ایران برای سپاه دارای اهمیت است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: با وجود همه اقدامات دشمن ظرفیت مناسبی از مبارزه با دشمن در کشور ایجاد شد و همه طرح‌های دشمن در کشور با همراهی و همدلی مردم خنثی می‌شود.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها