خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

ولایت فقیه موجب امنیت و پیشرفت است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه میانه در همایش استکبار ستیزی شهر آقکند میانه، رمز موفقیت کشور را داشتن رهبری حکیم عنوان و تصریح کرد: وجود ولایت فقیه، موجب ثبات در امنیت و پیشرفت کشور شده و همه کشورهای دنیا آرزوی داشتن چنین رهبری را دارند.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۰۴
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدرضا حامدی داشتن بصیرت در برابر توطئه های دشمنان در هر زمینه و رهبری و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی ملت ایران برشمرد و بر ادامه این روند تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، بسیج را یکی از نیرو های مردمی تاثیرگذار در روند انقلاب اسلامی برشمرد که با حضور خود در عرصه های مختلف نظام، موجب به دست آمدن نتایج درخشانی برای کشور شده است.

حجت الاسلام حامدی، خاطرنشان کرد: داشتن روحیه بسیجی در همه امورات، موجب به ثمر نشستن هرچه بهتر اهداف شده و بسیاری از مشکلات را حل می کند.

وی هدف امروز دشمنان را نفوذ در عناصر مسئولیتی و زیرساختی کشور دانست و اظهار داشت: دشمن برای دست یافتن به اینهدف به هر برنامه و ابزاری متوسل شده که در صورت سهل انگاری از سوی مسئولان و مردم، ضربه های جبران ناپذیری به این نظام وارد می شود.

همایش فصلی بصیرت افزایی حوزه امام حسن(ع) میانه با حضور 150 نفر از بسیجیان در حسینیه موسی بن جعفر آقکند این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها