فرمانده سپاه ناحیه نیر:

نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است

بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.
کد خبر: ۸۶۰۱۴۲۷
|
۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، سرهنگ حسن دهقانی، فرمانده سپاه ناحیه نیر در تجمع بزرگ بسیجیان این شهرستان اظهار داشت: بسیج مجموعه ای است که در آن پاک ترین انسان ها و فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور در راه اهداف عالی این ملت دور هم جمع شده اند.

وی بسیج را داعیه دار ارزش های انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی از صدر تاکنون داشتن تفکر بسیجی و بسیجی گونه زندگی کردن است.

فرمانده سپاه ناحیه نیر بیان کرد: نیاز امروز جامعه توجه به تفکر و فرهنگ بسیجی است و همه ما مسوول هستیم برای ترویج این فرهنگ و انتقال آن به نسل های آینده تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: بسیج مظهر وحدت مقدس میان افراد ملت بوده و برکات و اندیشه های آن از زمان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ حسن دهقانی از بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین مقابله با جنگ نرم یاد کرد.

وی اقتدار امروز نظام را مدیون از خود گذشتگی بسیجیان دانست و افزود: پس از جنگ تحمیلی بسیج وارد عرصه سازندگی شد که امروز هم این راه را ادامه می دهد و امروز بسیج هر جا که احساس کند می تواند کاری انجام دهد وارد میدان می شود.

فرمانده سپاه ناحیه نیر بسیج را لشکر مخلص خدا دانست و گفت: بسیجیان پرچمداران انقلاب و نظام اسلامی هستند و با حضور بسیجیان دشمنان نمی توانند به این انقلاب آسیبی وارد کنند.

وی با بیان اینکه بسیج هیچ وقت سنگر و میدان را خالی نمی گذارد یادآور شد: این تجمع بزرگ یک هدف عمده دارد و آن هم اینکه به دشمنان بفهمانیم بسیج هنوز پایدار و زنده است و هدفی جز احیای سیره و سنت نبوی ندارد.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: بسج تا زمانی که خون در بدن دارد و نفس می کشد سر تعظیم در برابر استکبار فرود نخواهد آورد و بسیج همان شجره طیبه ای است که حضرت امام(ره) با نگاه دور اندشانه خود آن را مانند ستونی برای نظام اسلامی پایه نهادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار