سردار نقدی در مراسم افتتاح مرکز جراحی جنوب در زاهدان:

خون شیعه و سنّی درهم آمیخته است/ خدمت به مردم سیستان و بلوچستان افتخار بسیج است

مرکز جراحی جنوب به عنوان چهلمین مرکز درمانی بسیج در کشور به همت بنیاد تعاون بسیج با هفت کلینیک تخصصی و پنج اتاق عمل در شهر زاهدان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۶۰۱۵۸۶
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بسیج به زاهدان، مرکز جراحی جنوب با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه سمنان و استاندار سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان افتتاح شد.

این مرکز جراحی 25 تخته دارای هفت کلینیک تخصصی ارتوپدی- زنان- دندان-چشم- اورولوژی و ... مجهّز به پنج اتاق عمل می باشد که به همت بنیاد تعاون بسیج ساخته شده که چهلمین مرکز درمانی بسیج در سراسر کشور محسوب می گردد.

سردار نقدی در مراسم افتتاح این مجموعه درمانی، مردم سیستان و بلوچستان را بسیار خوب و نجیب و ولایی خواند و گفت: درنظرسنجی های سالانه که در کل کشور انجام می گیرد همواره مردم سیستان و بلوچ در اعتقاد به ارزش های اساسی انقلاب درجایگاه نخست قرار دارند. وی خدمت به مردم این استان را افتخار بسیج دانسته و بیان کرد: یکی از بزرگترین مواهب الهی، همزیستی صمیمانه اقوام و مذاهب گوناگون می باشد که هدف اصلی دشمن نیز همواره اختلاف افکنی و تفرقه می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تشکر از بنیاد تعاون بسیج در خدمت رسانی به مردم به ویژه در نقاط مرزی و شهرهای دور افتاده کشور گفت: به مردم سیستان و بلوچستان با این شعور و فهم و بصیرت هر قدرخدمت کنیم باز هم کم است.

وی به شهادت دو نفر از اهل تسنّن که چند روز گذشته در دفاع از جبهه مقاومت در سوریه به شهادت رسیده بودند تاکید کرد: خون شیعه و سنّی در هم آمیخته است و برادری و حیات صمیمانه‌ی شیعیان و اهل تسنّن گرهی مستحکم است چرا که شیعه و سنّی به هم عشق می ورزند و جان شان برای هم می رود.

این مسئول بسیجی در پایان به هزینه‌ی آمریکا برای اختلاف در کشور اشاره کرد و افزود: امروز آمریکا بیش از سوریه و سایر کشورها برای براندازی در جمهوری اسلامی هزینه می کند امّا تمام توطئه هایش به شکست منتهی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: امروز بسیج برای مردم برکت است که بایستی با حمایت از این نهاد انقلابی، بتوانیم کشور را با تمام زیبایی هایش مبتنی بر نگاه امام و مقام معظم رهبری به دنیا نشان بدهیم.
ارسال نظرات