مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

در حال حاضر 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل فعالیت می‌کنند

مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی آموزش‌های اساسی را در برنامه خود قرار داده است.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۴۸
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یونس ممی‌زاده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در استان اردبیل گفت: راه‌اندازی کارگاه آموزشی زمین‌گرمایی در مشگین‌شهر یکی از اولویت‌ها و نیازهای اساسی بود که در این راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اردبیل اقدامات لازم را برای ایجاد کارگاه آموزشی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه با همت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان 8 دوره انرژی زمین‌گرمایی در مشگین‌شهر برگزار شده است، بیان کرد: این دوره‌ها نقش بسزایی در ارتقاء سطح آموزشی زمین‌گرمایی در منطقه مشگین‌شهر داشته و درصدد هستیم این دوره‌ها را تداوم بخشیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 25 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که 11 مرکز مربوط به برادران، 4 مرکز مربوط به خواهران و 10 مرکز نیز به صورت دو منظوره فعالیت می‌کنند.

ممی‌زاده افزود: 174 کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در استان اردبیل برگزار شده که در این راستا مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل توانسته بیش از یک هزار و 200 دوره آموزشی در سال برگزار کند و 195 آموزشگاه نیز به صورت آزاد در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های ارائه شده مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های صنعت، خدمات کشاورزی، فرهنگ و هنر و فناوری راهبردی است، گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی آموزش‌های اساسی را در برنامه خود قرار داده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی در استان نیازمند ارائه آموزش‌های نوین و کاربردی به تولیدکنندگان و کارآفرینان است که برای این امر نیز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برنامه‌های راهبردی و منظمی را تدارک دیده تا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی به صورت همه‌گیر در منطقه باشیم.

ارسال نظرات