سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس در گفتگو با بسیج؛

سازش طلبان با دشمن،بسیج را به افراط گری متهم می کنند

بسیج همواره به دنبال استفاده از نیروی عظیم جوانان برای حفظ استقلال و عدم وابستگی به دشمن بوده و کسانی که نانشان را در گرو سازش با دشمن می دانند بسیج را به افراطی گری متهم می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۱۷۹۹
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
دخیل عباس زارع زاده مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده مردم یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: بسیج از اقشار رنج کشیده شکل گرفته و جریان هایی که بر سر سفره انقلاب نشسته اند و رنج مردم انقلابی را حس نمی کنند این نیروی عظیم را متهم می کنند.

وی افزود: تضاد عده ای با بسیج تضاد بین سوز و سردی است، سوزی که بسیج برای درد های جامعه دارد در تقابل با سردی مرفّهین بی درد است.

زارع زاده اظهار داشت: کسانی که با سوء استفاده از انقلاب برای خود جایگاهی درست کرده اند و حس تملک به حاکمیت دارند نمی توانند با بسیج کنار بیایند چرا که رسیدن به اهداف شوم خود را در تقابل با بسیج می دانند.

وی تأکید کرد: بسیج همواره به دنبال استفاده از نیروی عظیم جوانان برای حفظ استقلال و عدم وابستگی به دشمن بوده و کسانی که نانشان را در گرو سازش با دشمن می دانند بسیج را به افراطی گری متهم می کنند.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: بسیج مقتدرترین و عظیم ترین نیروی مردمی است که در همه شئونات جامعه جاری بوده و منحصر به یک قشر و محیط نیست اگر ما قدر بسیج را بدانیم و از ظرفیت این نیرو در جهت اقتصادی نیز بهره مند شویم به سرعت می توانیم به استقلال رسیده و حاکمیت اقتصادی را نیز از آن خود کنیم.

ارسال نظرات