خبرهای داغ:
واکنش محمدزاده به اظهارات اخیر محسن هاشمی در گفتگو با بسیج:

خانواده هاشمی دچار غرور کاذب شده‌اند

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: چطور کسی می تواند ادعا کند که رأس امور بودن مجلس، مدیون یک فرد باشد درصورتیکه جایگاه مجلس هیچ زمان مدیون فردی خاص نبوده و نخواهد بود.
کد خبر: ۸۶۰۱۸۰۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
حسین محمدزاده عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات اخیر محسن هاشمی مبنی براینکه در زمان ریاست حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در کرسی مجلس، احساس می‌شد که مجلس در رأس امور است، اظهار داشت: این نوع نگاه در خانواده هاشمی ناشی از تبختر و غرور کاذب است که متاسفانه دامن گیر این خانواده و خیلی خواص دیگر شده است.

محمدزاده تصریح کرد: مجلس در واقع به نوعی عصاره ملت است و به پشتوانه ملت و پشتیبانی از آن تشکیل شده و نهادی است که نمایندگان مردم در آنجا حضور دارند و طبیعتا در رأس امور بودن مجلس در سایه نگاه مکتب ما به این موضوع، نمی تواند وابسته به یک فرد باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در توضیح بیشتر افزود: آقای هاشمی رفسنجانی نیز، یک زمانی از ناحیه مردم مورد اعتنا و اعتماد قرار گرفت و با رأی مردم، نماینده آنها در مجلس شد و مشروعیت خود را از مردم و امت یک حکومت اسلامی دریافت کرد، لذا چنین اظهارنظری درست به نظر نمی رسد.

محمدزاده ادامه داد: چطور کسی می تواند ادعا کند که رأس امور بودن مجلس مدیون یک فرد باشد درصورتیکه جایگاه مجلس هیچ زمان مدیون فردی خاص نبوده و نخواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اظهار تاسف از وجود نگاه تبخترآمیز در خانواده هاشمی یادآورشد: این نوع نگاه فقط منتهی به این مقطع زمانی و این نظام نیست، بلکه در صدر اسلام نیز نمونه هایی یافت می شد و افرادی بودند که نسبت به جایگاهی که تسخیرکرده بودند خود را محق می دانستند و دچارغرور بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها