در بازدید شهردار اصلاندوز صورت گرفت:

آغاز عملیات آسفالت ریزی خیابان های اصلاندوز

شهردار اصلاندوز و جمعی از کارکنان شهرداری و شورای شهر از مراحل آسفالت ریزی خیابان های این شهر بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۲۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، سعید قادری، شهردار اصلاندوز در بازدید از این پروژه ها از آغاز عملیات اساسی آسفالت ریزی خیابانهای جمهوری و میدان نماز بطرف محله قره قباق خبر داد و گفت:با همت اعضای شورای اسلامی شهر و با برنامه ریزی های کلی در نظر داریم بیشتر معابر سطح شهر را تا پایان امسال آسفالت ریزی کنیم.

وی افزود:در راستای بهسازی معابر، تسهيل در تردد شهروندان و وسايط نقليه، عمليات آسفالت ریزی معابر اصلی سطح شهر، با تلاش و همت پرسنل شهرداری و همکاری اعضای شورا آغاز شده است.

شهردار اصلاندوز با بیان اینکه امیدواریم خواسته اصلی و مهم شهروندان را با تلاش دوچندان محقق سازیم گفت:بیش از 500 تن قیر برای آسفالت خیابانهای مورد نظر بوسیله فینیشر انجام می شود.

قادری با بیان اینکه اولویت آسفالت‌ریزی و لکه گیری به خيابان‌هایی داده می‌شود که وضعیت مطلوبی نداشته باشند افزود:بی‌شک با پایان یافتن عملیات اجرایی آسفالت ریزی شاهد ساماندهی و بهسازی بسیاری از خیابانها و معابر خواهیم بود.

وی همچنین از مراحل اجرای جدول گذاری انتهای خیابان شهید فرهادی بازدید و بر تسریع در روند این پروژه تاکید کرد.

شهردار اصلاندوز ضمن دیدار با اهالی ساکن در این خیابان گفت:این پروژه با همکاری بخشداری اصلاندوز،شهرداری و شورای شهر برای رفاه ساکنان محله انجام می شود.

قادری همچنین از طراحی و کاشت گل در بلوار جدیدالاحداث میدان نماز به طرف محله قره قباق،بلوار امام (ره) و میادین سطح شهری بازدید کرد.

در این بلوار گلهای داوودی،گل کلم،درختچه شمشاد و زرشک ،سرو غمره ای و غیره جهت زیبا سازی شهری توسط نیروی خدماتی شهرداری کاشته شده است.

ارسال نظرات