کردستان مهیای استقبال از زائرین اربعین حسینی است

استاندار گفت: کردستان مهیای استقبال از زائرین اعزامی به مراسم اربعین حسینی در عراق است.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۳۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبداالمحمد زاهدی در بازدید از موکب استقبال از زائرین اربعین حسینی در شهر سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن مراسم اربعین حسینی استان کردستان نیز همسو با سایر استان های کشور خود را آماده حضور پرشور در برنامه های اربعین حسینی می کند.

وی افزود: درروزهای اخیر شاهد عزیمت تعداد کثیری از مردم کردستان برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی بودیم که این نشان ازعشق و علاقه مردم مومن و ولایت مدار کردستان به اهل بیت و به ویژه سید الشهدا دارد.

زاهدی تصریح کرد:در راستای از طریق استان کردستان شاهد حرکت کاروانهای دیگر استان های کشور به سمت مناطق جنوب کشور و مرزهای همجوار با کشورعراق وکربلا برای شرکت در مراسم اربیعن حسینی از طریق استان کردستان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: برطبق آمار ارائه شده روزانه حدود 10 هزار نفر با عبور از استان کردستان به سمت کربلا مشرف می شوند.

استاندار کردستان اظهارداشت: با توجه به اینکه کردستان در مسیر حرکت کاروان ها قرار دارد سعی شده تا امکانات مناسبی نظیر ایستگاههای صلواتی، نمازخانه، خدمات رفاهی و درمانی مورد نیاز برای اسکان موقت زائرین در داخل استان مهیا شود.

وی در پایان گفت: برای ارائه به زائرین گرامی همه دستگاههای اجرایی و ستاد اجرایی مراسم اربعین حسینی در استان کردستان آماده همکاری برای استقبال از زائرین اربعین حسینی هستند.

ارسال نظرات