به میزبانی حوزه هنری استان زنجان:

برگزاری کارگاه عکاسی با حضور نماینده فدراسیون بین اللملی هنر عکاسی(فیاپ) در ایران

کارگاه عکاسی با حضور نماینده فدراسیون بین اللملی هنر عکاسی(فیاپ) در ایران به میزبانی حوزه هنری استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۱۹۷۹
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان زنجان گفت: در راستای برگزاری نشست های تخصصی عکاسی، کارگاه یک روزه به صورت آموزشی و با حضور علی سامعی نماینده فدراسیون بین اللملی هنر عکاسی(فیاپ) برگزار شد که مورد توجه علاقمندان حوزه عکاسی قرار گرفت.

اکبر اماملو افزود: این کارگاه عکاسی با حضور عکاسان زنجانی و با هدف اولویت بخشی به عکاسی موضوعی و تخصصی و در راستای توسعه فرهنگی برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: معرفی، تحلیل و بررسی عکاسان مطرح معاصر دنیا و عکاسان فعال استان از اهداف برگزاری این کارگاه است.

در ادامه نیز نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران گفت: عکاس حرفه‌ای کسی است که بتواند با عکس خود مفهوم مورد نظرش را به مخاطب انتقال دهد.

علی سامعی با اشاره به تکنیک‌های عکاسی حرفه‌ای افزود: کارگاه‌های عکاسی با هدف شناسایی و جذب استعدادهای هنری و آشنایی عکاسان با فیاپ و نمونه عکس‌های موفق در جشنواره‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

نماینده فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران تم این دوره جشنواره بین المللی هنر عکاسی را (مادر زمین) عنوان کرد و گفت: شهر من، محیط زیست، آیین ها، میراث فرهنگی و گردشگری، کشاورزی و صنایع غذایی بخش های مختلف تم این دوره جشنواره بین المللی هنر عکاسی می باشند.

ارسال نظرات