راه اندازی «رادیو اربعین» مصداق اقدام هوشمندانه رسانه ملی برای پوشش خبری یک رویداد تاریخی+ نحوه ورود به کانال رادیو اربعین در تلگرام

پخش سخنرانی های معرفت زا از سخنرانان و علمای مختلف، گفتگوهای اختصاصی صوتی این شبکه رادیویی با مداحان اهل بیت، اطلاع رسانی لحظه به لحظه از وضعیت تردد جاده ها، حمل و نقل مسافران به مرز و دیگر جزییات سفر کربلا از دیگر نقاط قوت این شبکه رادیویی است.
کد خبر: ۸۶۰۲۰۸۵
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،  همزمان با ایام اربعین حسینی علیه السلام و افزایش جمعیت زوار ایرانی در سفر به کشور عراق، یکی از اقدامات به جا و مفید رسانه ملی برای پوشش بهتر این رویداد عظیم، راه اندازی «رادیو اربعین» بوده است.

این شبکه رادیویی که از اول ماه صفر آغاز به کار کرده است، ۲۴ ساعته به اطلاع رسانی درباره آخرین وضعیت عراق و شهرهای زیارتی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین می پردازد و طی دو هفته از آغاز فعالیت خود مخاطبان فراوانی را جذب کرده و به همین علت تا آخر ماه صفر نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

پخش سخنرانی های معرفت زا از سخنرانان و علمای مختلف، گفتگوهای اختصاصی صوتی این شبکه رادیویی با مداحان اهل بیت، اطلاع رسانی لحظه به لحظه از وضعیت تردد جاده ها، حمل و نقل مسافران به مرز و دیگر جزییات سفر کربلا از دیگر نقاط قوت این شبکه رادیویی است.

 لازم به ذکر است این شبکه روی موج اف ام ردیف ۹۵.۵ راه‌اندازی شده و در کربلا بر موج ۹۰.۹ ای ام و در نجف اشرف نیز بر  موج ۹۱.۹ ای ام قابل دسترسی است.

کانال تلگرام رادیو اربعین نیز به آدرس https://telegram.me/baradioarbaeen  در دسترس مخاطبان است.

منبع: رجانیوز
ارسال نظرات
آخرین اخبار