سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نیر:

امام حسین(ع) حاکم بر قلوب آزادگان جهان است

در اجتماع بزرگ اربعین مردم جهان خواهند دید که امام حسین(ع) حاکم بر قلوب آزادگان جهان است و مراسم اربعین هر سال نسبت به گذشته زنده‌تر می‏‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۲۲۴۳
|
۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جلسه هماهنگی و تبادل نظر در خصوص کمک به زائرین اربعین حسینی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیر با حضور حجت‌الاسلام پاک منش سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، روحانیون، هیات امناء مساجد، کانون مداحان، شورای هیات های مذهبی و فعالان فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام پاک منش با بیان این‌که اجتماع بزرگ اربعین تأثیر شگرفی بر جهانیان خواهد داشت، گفت: مردم جهان خواهند دید که امام حسین(ع) حاکم بر قلوب آزادگان جهان است و مراسم اربعین هر سال نسبت به گذشته زنده‌تر می‏‌شود.

وی تأكيد كرد: اين اجتماع عظيم اربعين از سوي مؤمنان نشان‏گر اين است كه امام حسين(ع) و اهداف ايشان از جمله احياي اسلام از مهم‏ترين خواسته‏‌هاي مسلمانان است و آنها با هيچ تهديدي دست از دين خود برنخواهند داشت.

حجت‌الاسلام پاک منش افزود: نمود اين اجتماع و بازتاب آن در جهان تأثير شگرفي بر جهانيان خواهد داشت و همه مردم جهان خواهند ديد كه يزدياني كه در جاه و مقام تحليل رفتند امروز در زباله دان تاريخ هستند و امام حسين(ع) حاكم بر قلوب آزادگان جهان است و هر سال نسبت به گذشته زنده تر نيز مي‏‌شود.

ارسال نظرات