مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

مرزداری از عبادات خالص رزمندگان است

حجت الاسلام کریم سرافراز در بازدید از مقر گردان حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم یگان رزم سپاه استان چهارمحال و بختیاری در جنوب غرب کشور، مرزداری را از عبادات خالص رزمندگان برشمرد.
کد خبر: ۸۶۰۲۴۸۲
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در جمع رزمندگان گردان حضرت رسول(صلی الله علیه و آله و سلم) از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام با تسلیت اربعین حسینی، به نقش رزمندگان استان در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن اشاره کرد و مرزبانی در راه خدا را عبادت خالصانه دانست.

وی، تأکید کرد: حقيقت اخلاص، انجام دادن عمل براى خدا و به انگيزه تقرّب به او است؛‌ لذا از آن‌جا كه اخلاص، انجام‌دادن عمل فقط براى خداست، با شرك و ريا كه انجام‌دادن عمل براى غير خدا می باشد، جمع نمى‌شود.

حجت الاسلام سرافراز به حدیثی از رسول‌اكرم(صلى الله عليه وآله) اشاره کرد و گفت:‌نبی مکرم اسلام فرموده اند: اخلاص آن است كه بگويى پروردگار من خدا است، سپس استوار‌بمانى، چنان‌كه به تو فرمان داده شده است؛ يعنى هواپرستى را از خود بزدايى و جز او را پرستش نكنى.

وی، به درجات متفاوت اخلاص از منظر آیات و روایات نیز اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: يكى از اغراض در آفرينش مرگ و زندگى، آن است كه درجه اخلاص انسان‌ها با آزمايش الهى مشخص شود و شما رزمندگان که با قرار دادن جان خویش در طبق اخلاص به سوی مرزها شتافته اید از انسان های مخلص خدا محسوب می شوید و قدر این توفیق الهی را بدانید و شکرگذار باشید.

وی، به آثار اخلاص نیز اشاره کرد و گفت: نداشتن ترس و اندوه در قيامت، پاداش مضاعف، سعادت و رستگارى و آرامش خاطر از آثار اخلاص و انجام عمل برای رضای خداوند تبارک و تعالی است.

ارسال نظرات