فرمانده سپاه ناحیه آستارا تاکید کرد:

مراقب تحرکات دشمنان در آستانه انتخابات باشیم

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با هشدار در خصوص برخی تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از عوامل خود فروخته داخلی در آستانه انتخابات پیش رو، تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم، باید در اختیار اسلام، آرمان های انقلاب و ولایت فقیه باشند.
کد خبر: ۸۶۰۲۷۰۳
|
۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ پاسدار محمدعلی علیزاده در جلسه پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با خبرنگاران و اصحاب قلم و رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) و 72 تن از یاران با وفای وی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در اسفند ماه سالجاری، دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم، ایجاد آرامش در جامعه از اولویت‌ها می‌باشد.

وی با اشاره به اقتدار و ثباتی را که شهیدان با اهدای خون خود در دوران انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تقدیم ملت کردند، ادامه داد: در سایه این اقتدار است که اصحاب قلم و رسانه، اطلاع رسانی می‌کنند.

سرهنگ علیزاده با تاکید بر اینکه مصادیق تخلفات انتخاباتی باید در جامعه تبیین شود، خاطرنشان کرد: پرداختن به این موضوع، درصد قابل توجهی از تخلفات را از سوی کاندیداهای احتمالی، فعالان انتخاباتی و حتی مطبوعات و رسانه‌ها کاهش می‌دهد.

وی تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه را در آستانه انتخابات، از مهمترین توطئه‌ها برشمرد و افزود: سپاه هراسی از مهمترین دسیسه‌های آنان است.

وی با هشدار در خصوص برخی تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با استفاده از عوامل خود فروخته داخلی در آستانه انتخابات پیش رو، تاکید کرد: خبرنگاران به عنوان سربازان جنگ نرم، باید در اختیار اسلام، آرمان های انقلاب و ولایت فقیه باشند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در پایان، از نمایش گوشه‌ای از توانمندی‌های موشکی سپاه در اعماق 500 متری زمین سخن گفت و اضافه کرد: بصیرت از مهمترین الزامات جامعه است و اصحاب قلم و رسانه نقش ویژه‌ای را در این زمینه دارند.

ارسال نظرات