قرائت زیارت از بعید پیامبر اکرم (ص) در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری مراسم قرائت زیارت حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) از راه دور، در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان سراسر چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۲۹۱۳
|
۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرکل فرهنگ و فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر، گفت: به منظور معرفی جنبه های مختلف شخصیت پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم)، باید از زبان هنر استفاده بهتری صورت گیرد.

جواد کارگران دهکردی افزود: فشار کشورهای اروپایی به مسلمانان و ترویج اسلام هراسی، یکی از اهداف بیگانگان برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) به شمار می رود.

وی تصریح کرد: برای خنثی کردن این توطئه، مسوولان فرهنگی بایستی نسبت به نشر اندیشه های دین اسلام برنامه ریزی و اقدام کنند.

کارگاه، خاطرنشان کرد: تبیین ویژگی های شخصیتی بزرگان دین اسلام، یکی از راه های مهم جلوگیری از اسلام هراسی در دنیا است.

وی اضافه کرد: با قرائت زیارت ازبعید پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و همچنین تشریح مفهوم این زیارت، می توان در راستای تبیین صحیح، مدبرانه و عالمانه در معرفی ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین شخصیت های بزرگ دین اسلام اقدام کرد.

به گزارش بسیج، قرائت زیارت حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) از راه دور، روز پنجشنبه 19 آذرماه برابر با 28 صفر رأس ساعت 11 صبح در مساجد، حسینیه ها و امامزادگان سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

ارسال نظرات