امام جمعه رشت:

نامه رهبری به جوانان غربی نور امید در دل‌ها دمید

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران با علی زمان امام خامنه‌ای همراه است، افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نور امید در دل‌ها دمید.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۸۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته شهر رشت ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: پیامبر (ص) و ائمه معصومین (ع) دارای روحیه مهربانی و محبت هستند و با این ویژگی با مردم رفتار می‌کردند.

وی به برگزاری مراسم اربعین سالار شهیدان در کربلا اشاره و بیان کرد: بزرگترین مراسم جهانی با حضور حدود 22 میلیون نفر در کربلا به مناسبت روز اربعین حضرت امام حسین (ع) برگزار شد که این یک حرکت ظلم ستیزی بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران با علی زمان امام خامنه‌ای همراه است، افزود: نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی نور امید در دل‌ها دمید.

آیت الله قربانی با اشاره به گزارش یوکیا آمانو، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: امیدواریم با لغو تحریم ها، زحمات و تلاش های مستمر دولت تدبیر و امید به بار بنشیند.

وی همچنین به روز جهانی حقوق بشر پرداخت و یادآور شد: رئیس گروه حقوق بشر سازمان ملل متحد نماینده‌ای از عربستان سعودی است و نمی‌توان از این وضعیت انتظار اظهارنظر منصفانه در موضوع حقوق بشر داشت.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه عربستان سعودی جنایت‌های بسیاری در یمن انجام داده است گفت: عربستان سعودی از جنایت‌های داعش در کشورهای عراق و سوریه حمایت می‌کند.

آیت الله قربانی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود کودکان، زنان و مردان را به شهادت می رساند و بیمارستان ها را بمباران می کند و یکی از همین حکومت وهابی در راس حقوق بشر است و ایران را محکوم می کند که باید اذعان کرد آنها نمی توانند طرفدار حقوق بشر باشند.

وی در پایان با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: خداوند معلولان را وسیله امتحان ما قرار داده که شکر نعمت سلامتی را انجام دهیم.

ارسال نظرات