خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

بیش از یک میلیون و 400هزار مشترک تحت پوشش شرکت گاز هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: شرکت گاز استان با بیش از 17هزار کیلومتر شبکه گازرسانی بیش از یک میلیون و 400هزار مشترک را در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی تحت پوشش قرار داده بطوری که بیش از 80درصد سبد انرژی استان را گاز طبیعی تشکیل داده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۱۸۲
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ولی اله دینی افزود: هم اکنون تمامی شهرها و 84درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار بوده و تا پایان سال 96 همه روستاهای بالای 20خانوار با جمعیتی بیش از یکصدنفر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی به لحاظ اقلیمی دارای آب و هوای سرد بوده و متوسط مصرف هر خانوار 500 الی 550 متر مکعب در ماه می باشد که لازم است مشترکین اصلاح الگوی مصرف را رعایت کنند تا علاوه بر کاهش هزینه ها موجب برخورداری دیگر بخش های زیر ساختی استان نیز از این نعمت الهی برخوارد شوند.

دینی رعایت نقاط ایمنی توسط مصرف کنندگان گاز طبیعی را بسیار ضروری دانست و افزود: متاسفانه اتفاقاتی رخ می دهد که موجب نگرانی و تأسف می شود بنابراین مشترکین هر چند یک بار وسایل گاز سوز خود را کنترل کنند تا شاهد وقوع حادثه ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی نباشیم.

وی در این خصوص بیان داشت: گرفتگی دودکش، درست نصب نشدن لوله بخاری و شیلنگ استاندارد، بکار نبستن بست شیلنگ و از کارافتادن ترموکوپل از جمله شایع ترین عوامل گاز گرفتگی و آتش سوزی و انفجار گاز مصرف کنندگان گاز طبیعی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با تلاش های کارکنان خدوم گاز و با سرویس های دوره ای انجام گرفته در تابستان انشالله هیچ مشکلی در تأمین مستمر و مداوم گاز طبیعی در فصول سرد نخواهیم داشت.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشتركين استان، با اشاره به کانال های ارتباطی شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: با داشتن گسترده ترین شبکه گازرسانی و مشترک میلیونی، خود را مبرا از هیچگونه ایراد و نقص نمی دانیم و برای رضایت مشترکین و بهینه سازی روش ها از انتقادات استقبال می کنیم بدین جهت شماره تلفن 34424406 دفتر ارتباطات مردمی شرکت گاز استان در وقت اداری آماده دریاف انتقادات، پیشنهادت و شکایات مشترکین در همه زمینه ها است و کارشناسان ما آماده پاسخگوی به مشترکین می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها