با هدف توامندسازی بسیجیان:

دوره آموزشی شورای پایگاههای مقاومت بسیج عشایری برگزار شد

دوره آموزشی یکروزه شورای پایگاه های مقاومت به همت تعلیم و تربیت بسیج عشایری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۰۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، این دوره آموزشی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر  با مراسم افتتاحیه و با سخنرانی فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل شروع و در ادامه در قالب 9 کلاس آموزشی و 9 موضوع تخصصی که متناسب با تعداد اعضای شورای هر پایگاه بود برگزار شد.

برخی از مسئولین معاونت های تخصصی سپاه ناحیه عشایری به عنوان اساتید این دوره حضور داشتند.

سرگرد محرم بنیادی فرمانده بسیج عشایری استان اردبیل در افتتاحیه این دوره با بیان اینکه حدود 520 نفر از بسیجیان عضو شورای پایگاههای مقاومت حضور دارند،هدف از برگزاری کارگاه آموزشی را افزایش توانمندی اعضای شورا در پیشبرد اهداف بسیج و ارتقاء کیفی فعالیت های پایگاه ،ارتقاء دانش و آگاهی اعضای شورای حوزه و پایگاه ها نسبت به وظایف خود در بسیج دانست.

وی افزود:ایجاد انگیزه در زمینه خدمت گذاری موثر در ابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی است.

همچنین مسئول تعیلم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد و معاون اردویی سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل به همراه جانشین سپاه ناحیه عشایری از نزدیک در جریان برگزاری این دوره قرار گرفته و روند دوره را مطلوب ارزیابی کردند.

ارسال نظرات