بازدید از پروژه های نیمه تمام سرعین:

افتتاح چهار پروژه آموزشی در سال جاری

چهار پروژه آموزشی در سرعین افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۲۴۹
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، فرماندار شهرستان سرعین و معاون مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به همراه اعضای شورای آموزش و پرورش از پروژه های نیمه تمام در منطقه سرعین بازدید میدانی نموده و تصمیمات لازم را برای ادامه کار ، تکمیل و بهره برداری تعدادی از پروژه ها در راستای حل و فصل مشکل فضای آموزشی در سال تحصیلی 95-94 اتخاذ نمودند .

در این بازدید پروژه های نیمه تمام مدارس شکفته دل ، جامی در شهر سرعین و مدرسه شش کلاسه ورگه سران و درآباد در روستاهای شهرستان سرعین مورد بازدید قرار گرفت .

عاطف ناصری فرماندار سرعین طی ارزیابی پیشرفت کار و نواقصات موجود برای تکمیل این پروژه ها و دیگر کارهای در دست اقدام با قول مساعد پیگیری موضوع بر افتتاح هر چهار پروژه در بهمن ماه سال جاری تاکید نمود .

سید غلامحسین گنجی مدیر آموزش و پرورش نیز با مطرح کردن همدلی و همت خیرین بزرگوار در تکمیل این پروژه ها بر لزوم همدلی کلیه ادارات و ارگانها بخصوص اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس برای تحویل به موقع این پروژه ها تاکید کرد.

امیر لامعی معاون مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز با قول مساعد و امیدوارانه در جهت تکمیل هر چه سریعتر و بهره برداری از چند پروژه در منطقه سرعین ، متذکر شد که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس با تمام توان و نیرو در خدمت دانش آموزان و استفاده آنها از فضای آموزشی و امکانات رفاهی مطلوب در تلاش است.

ارسال نظرات