امام جمعه موقت زنجان:

انسان متقی خوشبخت این دنیا و آخرت است

انسان با تقوا همواره خدا ترس بوده و شاکر خداوند متعال است و خوشبخت این دنیا و آخرت است.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۵۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه موقت زنجان در خطبههای نماز جمعه این هفته با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی موجب سعادت در دنیا و آخرت می‌شود.

امام جمعه موقت زنجان شهادت شهید احمد کشوری را در سال 59 شمسی تسلیت گفت و افزود: وی از نیروهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 16 آذر روز دانشجو و معرفی رژیم بعثی عراق به عنوان آغازگر جنگ در سال 1370 اظهار داشت: پس از 11 سال مقصر جنگ معرفی شد.

موسوی با اشاره به 19 آذر سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: برنامههای عزاداری ویژهای در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان به همین مناسب از سوی هئیتهای عزاداری برگزار میشود.

وی با اشاره به تشکیل شورای عالی فرهنگ عمومی در سال 62 و روز جهانی حقوق بشر و تصویب اعلامیه حقوق بشر در سازمان ملل متحد گفت: حقوق بشر همواره مورد تطمیع ابرقدرتهای بزرگ قرار گرفته است.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به آغاز هفته وقف گفت: برادران و خواهران دینی در زمینه وقف باید پیشگام باشند.

این مسئول با تبریک هفتم آذر به عنوان روز نیروی دریایی گفت: ماهیت و سرگذشت نیروی دریایی مشخص است و موفقیت‏های این نیرو در دوران دفاع مقدس و پس از آن قابل تقدیر است.

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در مراسم اربعین در عراق امسال نیز تکرار شد، گفت:2 میلیون نفر از مردم ایران از نجف تا کربلا پیادهروی کردند.

امام جمعه موقت زنجان اربعین را یادگار جابر انصاری عنوان کرد و گفت: زیارت اربعین از نشانههای شیعه بودن است که در روایتهای مختلفی به این موضوع اشاره شده است.

ارسال نظرات