رئیس راه و شهرسازی اردبیل:

آسفالته شدن جاده های روستایی اردبیل

امسال بیش از 17 میلیارد تومان برای آسفالت بین شهری و روستایی شهرستان‌های سرعین و اردبیل هزینه شده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۸۳
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، علی دشتی، رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردبیل در گفنگویی گفت: امسال در حوزه روکش و آسفالت جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی اقدامات بسیار مهمی انجام شده که در این راستا بیش از 17 میلیارد تومان برای اجرای این طرح در شهرستان‌های سرعین و اردبیل هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 70 کیلومتر از جاده‌های روستایی، بزرگراه و راه‌های اصلی در شهرستان‌های سرعین و اردبیل آسفالت و روکش شده‌اند، گفت: از این میزان 32 کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی و بزرگراه و 38 کیلومتر مربوط به راه‌های روستایی است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردبیل بیان کرد: امسال 300 هزار متر مربع از راه‌های روستایی و برون‌شهری در شهرستان‌های اردبیل و سرعین با طرح هندسی منظم لکه‌گیری شده که در حوزه لکه‌گیری در آسفالت جاده‌های برون‌شهری و روستایی اقدامات بسیار قابل توجهی انجام شده است.

دشتی با توجه به اینکه آسفالت، روکش و لکه‌گیری‌های انجام شده در محور اردبیل-سرعین، سه راه سرعین، اردبیل-مغان و اردبیل خلخال انجام شده، افزود: تعدادی از جاده‌های روستایی شهرستان اردبیل و سرعین از جمله اردی‌موسی، سردابه، تازه کند شریف‌آباد امسال از اقدامات رفاهی آسفالت بهره‌مند شدند.

وی اظهار کرد: نصب سرعت‌گیر در تقاطع‌های حادثه خیز راه‌های روستایی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های راه و شهرسازی اردبیل بوده که امسال با جدیت مضاعفی انجام شده و گاردریل‌های موجود در جاده‌های موصلاتی اردبیل-سرعین به بازتاب‌های تونلی مجهز شدند.

رئیس راه و شهرسازی اردبیل با اشاره به اینکه عسل فروشی‌های واقع در محور سرعین-اردبیل به طور اساسی ساماندهی شده است، بیان کرد: در این راستا راه و شهرسازی اردبیل جایگاه ویژه‌ای برای عسل فروشان در محور اردبیل-سرعین ایجاد کرده تا عسل فروشان با فاصله معین از جاده اصلی قرار گرفته و به طور ساماندهی شده و منظم فعالیت کنند.

دشتی تصریح کرد: محوطه چهار پاسگاه برون‌شهری در شهرستان اردبیل نیز به شکل منظمی ساماندهی شده و با برقرای نظم در تردد وسایل نقلیه به عبور و مرور رانندگان تسهیل می‌بخشند تا از تصادفات ناشی از بی‌نظمی‌ها جلوگیری شود.

ارسال نظرات