رئیس پارک علم و فناوری اردبیل:

ایجاد اشتغال برای داشتن اقتصادی پر رونق

در حال حاضر 137 ایده برتر استان اردبیل در سامانه ایده‌های برتر کشور به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۶۰۳۳۸۴
|
۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، عبدالقیوم قلی‌پور، رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در گفتگویی اظهار داشت: درصدد هستیم برای 41 شرکت دانش بنیان دیگر در اردبیل گواهینامه دریافت کنیم تا بتوانیم شرکت‌های دانش بنیان دارای گواهینامه را در سطح استان اردبیل افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه شرکت‌های دانش بنیان برای پویایی اقتصاد منطقه از اولویت‌های مهم پارک علم و فناوری است، گفت: درصدد هستیم با همکاری اتاق بازرگانی استان اردبیل راهکارهای ایجاد اشتغال را برای داشتن اقتصادی پررونق در منطقه فراهم کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از صدور گواهینامه 9 شرکت دانش بنیان خبر داد و افزود: پیگیری‌ها و تلاش‌های همه جانبه برای صدور گواهینامه برای تمامی شرکت‌های دانش بنیان فعال در سطح استان اردبیل ادامه دارد تا شاهد فعالیت قانونی در این شرکت‌ها و افزایش کیفیت و کارایی این شرکت‌ها باشیم.

قلی‌پور بیان کرد: در حال حاضر 137 ایده برتر استان اردبیل در سامانه ایده‌های برتر کشور به ثبت رسیده که در این زمینه استان اردبیل بعد از استان‌های تهران، اصفهان، یزد، خراسان و آذربایجان شرقی رتبه ششم را به خود اختصاص داده که نشان از موفقیت استان اردبیل در ثبت ایده‌های برتر است.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری متولی شرکت‌های دانش بنیان در منطقه محسوب می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ورود افراد تحصیل کرده و صاحب ایده را برای تجاری‌سازی و تبدیل علم به ثروت فراهم می‌کنیم که این امر سبب گسترش این شرکت‌ها و تولید اشتغال و در نهایت منجربه رشد اقتصادی می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل ایده‌ها و طرح‌های علمی به تجاری سازی است و ما نیز با تمام تلاش و با به کارگیری افراد خلاق و مبتکر درصدد تحقق منویات مقام معظم رهبری هستیم.

 

ارسال نظرات