الزام استفاده از زنجیر چرخ در جاده های چهارمحال و بختیاری

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: به علت بارش برف در ارتفاعات استان، عبور و مرور وسایط نقلیه با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۸۶۰۳۴۹۴
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بارش برف و باران كه از شب گذشته آغاز شد تمامی محورهای چهارمحال و بختیاری را فرا گرفت و باعث كندی تردد گردید.

رئیس روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از باز بودن تمام مسیرهای اصلی ارتباطی در استان در پی بارش برف و باران خبر داد.

سعید ناظمی با اعلام مطلب فوق گفت: بارش برف و باران که از شب گذشته شروع شد تمامی محورهای استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگی38 اكیپ‌ راهداری مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش، عوامل راهداری نیز عملیات برف روبی و نمك‌پاشی را آغاز نموده و با تلاش فراوان نسبت به پاك‌سازی سطح جاده‌ها (بویژه گردنه های برف گیر)از برف اقدام نموده و هم‌اكنون تردد در تمامی راه های اصلی استان برقرار است.

وی خاطر نشان کرد: از تمامی رانندگان درخواست می کنیم به نكات ایمنی، توصیه‌های عوامل راهداری و پلیس راه توجه نموده و در صورت امكان از سفرهای غیر ضروری خودداری کرده و چنانچه سفرشان ضروری است از تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی،زنجیر چرخ استفاده نمایند و از سلامت خودرو خود اطمینان حاصل کنند و قبل از سفر بامركز مدیریت راههای استان با شماره های 141 و 33343888 تماس و از آخرین وضعیت راههای استان اطلاع كسب نمایند.

ارسال نظرات