شهردار سرعین:

برگزاری جشنواره عکس شهر چشمه های بهشتی

برای نخستین بار جشنواره عکس شهر سرعین با محوریت و موضوع زیبایی‌ها و جذابیت‌های سرعین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۵۶۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

رضا زنده دل، شهردار سرعین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرعین، گفت:در راستای سیاست های فرهنگی و تلاش در به تصویر کشیدن تحولات شهری شهرداری  سرعین جشنواره عکس برگزار می شود.

رضا زنده دل افزود:این جشنواره ایجاد زمینه مشارکت عکاسان در جهت همکاری برای عکاسی از سطح شهر و عناصر و نقاط توریستی شهر و آسیب شناسی و شناخت ویژگی های توریستی  و کارکردهای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آبگرم های معدنی عنوان کرد.

شهردار سرعین تصریح کرد:تلاش در به تصویر کشیدن ظرفیت ها و تحولات شهر، فرهنگ عامه، مشاغل، اماکن عمومی و چهره شهر نگاه مستند به نمادها، مبلمان شهری، نقاط ضعف و قوت فضای شهری و معماری فضای شهری و ارائه راهکارهای فرهنگی ،نگاه مستند به حضور و تاثیر حضور مسافر و گردشگر در سطح شهر، بازار و اماکن توریستی مانند آبگرم های معدنی و مراکز اقامتی و سیاحتی از اهداف این جشنواره است.

رضا زنده دل شرکت همه عکاسان حرفه ای و آماتور را در این فراخوان مغتنم شمرده و اظهار داشت:عکسهای ثبت شده می بایست در محدوده شهر توریستی سرعین بوده وعکاسان مجاز هستند حداکثر تا ده قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کنند.

وی یاد آور شد:ارسال آثار فقط به صورت پست الکترونیکی به آدرس ایمیل فراخوان و یا در قالب سی دی به آدرس دبیرخانه امکان پذیر است وعکس های پذیرفته در حجم اصلی از عکاسان دریافت خواهد شد.

شهردار سرعین گفت:آثار می بایست با  فرمت  JPG با رزولوشن 300 دی پی آی و ابعاد حداقل 30*45 سانتی متر و با حجم حداقل 3 مگابایت ارسال شود وآثار می تواند سیاه سفید و یا رنگی باشد.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه این فراخوان را بصورت غیر رقابتی برگزار می کند افزود:به ازای هر اثر راه یافته به نمایشگاه مبلغ  500.000 ریال بعنوان حق التالیف به عکاس تعلق خواهد گرفت و شهرداری سرعین به هر عکاسی که آثارشان پذیرفته شود تقدیرنامه و گواهی شرکت صادر خواهد کرد و همچنین نمایشگاهی از آثار پذیرفته شده در سرعین برپا خواهد شد.

 

وی مهلت ارسال آثار را تا اول دی ماه اعلام کرد و گفت: آثار تا 10 دهم دی ماه داوری شده و نمایشگاه این جشنواره از 24 تا 30 دی ماه با تقدیر از عکاسان راه یافته در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

شماره تماس: ۰۴۵۳۲۲۲۰۱۳۷

info@sarein.ir

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار