رئیس‌کل دادگستری مازندران:

اجاره موقوفات همسوی نیت واقفین اجرا شور

تقوی‌فرد بر اجرای امینانه و صحیح نیت موقوفات از سوی اوقاف تاکید کرد و گفت: اجاره موقوفات باید در راستای اجرای نیت واقف از سوی مستاجران موقوفات پرداخت شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۶۲۱
|
۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان اظهار کرد: هر کسی امروز واقعیت‌ها را نبیند در آخرت نیز به همان اندازه واقعیت‌ها را نمی‌بیند.

وی با بیان اینکه کسانی که حرف خدا را نمی‌شوند با حیوانات فرقی ندارند و گمراه‌تر نیز هستند، افزود: استکبار جهانی که این همه انسان‌های پاک را به شهادت می‌رساند از حیوان نیز بدتر است.

رئیس‌کل دادگستری مازندران بر بصیرت‌افزایی مسلمانان تاکید کرد و ادامه داد: گوش، چشم و دل ما باید مدیریت انسانی باشد نه برای مدیریت جسمانی.

این مسئول بیان کرد: زندگی با هر کیفیتی گذرا‌ست و آن چیزی که باقی می‌ماند خدمت ماندگار و صادقانه در زمان حیات است.

تقوی‌فرد بر اجرای امینانه و صحیح نیت موقوفات از سوی اوقاف تاکید کرد و گفت: اجاره موقوفات باید در راستای اجرای نیت واقف از سوی مستاجران موقوفات پرداخت شود.

وی با بیان اینکه اوقاف و متولیان موقوفات باید طبق نظر نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده عمل کنند، اضافه کرد: تداخل موقوفات در حوزه منابع طبیعی باید از سوی معاونین حقوقی دو دستگاه تعیین تکلیف شود.

*مطالبات موقوفات از دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود

دادستان مرکز مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه امروز نگاه تمام کشورهای اسلامی به جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امروز با حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت‌های زیادی در کشورهای مختلف ایجاد شد که همه این‌ها در حال مبارزه با استکبار جهانی هستند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با بیان اینکه ما هر روز شاهد افزایش عزت و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان هستیم، گفت: مطالبات موقوفات از دستگاه‌های اجرایی استان باید پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها