خبرهای داغ:

شهید مدافع حرم در گلزار شهدای آغاجاری آرام گرفت .

یکر شهید رضا ملائی، از شهدای مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) در آغاجاری تشییع شد و در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۳۸۸۵
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،مراسم تشییع پیکر پاک مطهر شهید رضا ملائی، نخستین شهید مدافع حرم آغاجاری با حضور گرم مردم این شهر در زیر بارش باران رحمت الهی از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاز شد و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت.

در این که آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز و جمعی زیادی از اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند پیکر این شهید مدافع حرم تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد و در کنار شهدای گلگون کفن در گلزار شهدای آغاجاری آرام گرفت.

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شهادت رضا ملائی بسیجی فرهنگی پیامی تسلیتی صادر کرد که در آن آمده است: شهادت رضا ملائی در دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام برگ زرین دیگری است بر تارک مقاومت و فداکاری مردم شریف خوزستان، بدون تردید خون این شهید گرانقدر و همه مجاهدان دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، موجب هوشیاری امت اسلام گردیده و عزم و اراده ما را برای پاسداشت وحدت ومبارزه با تکفیری‌ها و دشمنان اسلام عزیز، راسخ تر خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه پیام خود نوشته است: اینجانب شهادت این فرهنگی را که عمرگران بهای خود را صرف تعلیم و تربیت و نشر آگاهی و دانایی کرد، به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه فرهنگیان، خانواده معزز ایشان و عموم مردم ایران اسلامی، به ویژه هموطنان غیورمان در استان شهید پرور خوزستان تسلیت گفته و از درگاه خداوند غفار، علو درجات برای آن شهید سعید و صبر و شکیبایی برای خانواده معزایش مسئلت دارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها