خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه شهید چمران:

۱۶ آذر، فرصتی برای مرور نقش دانشجویان در تعیین سرنوشت ایران اسلامی است.

گروه اجتماعی:غلامحسین خواجه گفت: ۱۶ آذر، روز دانشجو، فرصتی است تا بار دیگر به مرور نقش برجسته و پررنگ دانشجویان در تعیین سرنوشت ایران اسلامی بپردازیم.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۱۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرد.

متن پیام دکتر غلامحسین خواجه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

16 آذر نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجویان مسلمان است و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، روز دانشجو روز مقاومت تاریخی، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است.

دانشجویان مسلمان کشورمان در سال‌های حکومت رژیم ستمشاهی و پس از آن در دوران دفاع مقدس با روحیه‌ای آزادی‌خواه و با شجاعت تمام برابر استکبار و استعمار ایستادگی کردند و همواره نیز پیرو خط ولایت بوده‌اند.

دانشجویان ایرانی پیرو مکتب عاشورا هستند و در مقاطع حساس تاریخی، دانشگاه را به محلی برای ایستادگی برابر مخالفان آزادگی تبدیل کردند و امروز نیز شاهدیم که دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور شهدایی چون احمدی‌روشن و شهریاری را تقدیم می‌کنند.

دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در شصت سال فعالیت خود دانشجویان آزاده‌ای را در دامان خود پرورانده و خیل دانشجویان شهید این دانشگاه که در سال‌های دفاع مقدس جانانه جنگیدند و خون خود را تقدیم کردند، گواه این مدعاست.

16 آذر، روز دانشجو، فرصتی است تا بار دیگر به مرور نقش برجسته و پررنگ دانشجویان در تعیین سرنوشت ایران اسلامی بپردازیم و اینجانب نیز به نمایندگی از دانشگاهیان شهید چمران اهواز این روز بزرگ را به همه دانشجویان، استادان و فرهیختگان تبریک عرض می‌کنم و عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون دانشجویان را از درگاه پروردگار خواستارم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها