رئیس راه و شهرسازی اردبیل:

بازگشایی راه های روستایی اردبیل و سرعین

اکیپ راهداری شهرستان اردبیل با تمام توان در برقراری جاده‌ای ایمن برای شهروندان و رانندگان، شبانه‌روزی در جاده‌ها فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۳۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی دشتی، رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردبیل در بازدید از راه‌های روستایی شهرستان اردبیل اظهار داشت: با توجه به بارش‌های مداوم برف در شهرستان‌های اردبیل و سرعین به همت راه و شهرسازی اردبیل تمام راه‌های روستایی این دو شهر بازگشایی شده و از نظر تردد خودروها و رفت و آمد اهالی روستاها هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه راه و شهرسازی اردبیل به طور 24 ساعته آماده ارئه خدمات در جاده‌های روستایی و برون شهری است، گفت: هم اکنون بیش از 30 دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در جاده‌های برون شهری و روستایی شهرستان‌های اردبیل و سرعین آماده ارائه خدمات به رانندگان و مسافران جاده‌ای است.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردبیل بیان کرد: به محض بارش برف نیروها و اکیپ راهداری اردبیل در جاده‌های مواصلاتی شهرستان مستقر شدند تا در صورت وجود حادثه و بارش برف زیاد از مسدود شدن راه‌ها جلوگیری کنند.

دشتی تصریح کرد: نمک پاشی جاده‌های برون شهری و مواصلاتی شهرستان‌های اردبیل و سرعین نیز آغاز شده و هم اکنون تردد وسایل نقلیه با زنجیر چرخ در جاده‌های مواصلاتی و برون شهری اردبیل میسر است و رانندگان نیز باید تجهیزات ایمنی در خودروی خود به همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برف‌روبی و نمک پاشی در جاده‌های مواصلاتی اردبیل انجام شده است، افزود: اکیپ راهداری شهرستان اردبیل با تمام توان در برقراری جاده‌ای ایمن برای شهروندان و رانندگان، شبانه‌روزی در جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان اردبیل اظهار کرد: هم اکنون جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل و سرعین از نظر تردد وسایل نقلیه با مشکل خاصی روبه ‌رو نیست و امنیت کامل در این جاده‌ها برقرار است.

دشتی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار تن نمک و 2 هزار تن شن در راه و شهرسازی اردبیل ذخیره شده است، گفت: برای نمک پاشی جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل و سرعین در موقع بارش برف هیچ مشکلی وجود ندارد.

ارسال نظرات