مسابقات قرآن و اذان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام

مرحله نیمه نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان در حسینیه آیت الله بهاءالدینی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۴۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مرحله نیمه نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات اذان و قرآن با ویژه پایوران برادر و نیروهای وظیفه در حسینیه آیت الله بهاءآلدینی سپاه استان برگزار شد.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبدالهی، افزود: در این دوره از مسابقات، حضور 50 نفر از منتخبان قرآنی رده های سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری در رشته های اذان، مفاهیم قرآن، حفظ، ترتیل و تحقیق با هم به رقابت پرداختند.

وی، ادامه داد: برندگان این دوره برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات کشوری که بهمن ماه سالجاری در تهران برگزار می شود، معرفی می گردند.

عبدالهی، اضافه کرد: علی جلیل و سجاد نظری در رشته ترتیل برادران پایور و وظیفه، سعادت الله شریفی و محسن داوری در رشته تحقیق، هادی یزدانی و محمد جواد امیری در رشته اذان، موفق به کسب مقام نخست شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ادامه داد: در رشته حفظ 5جزء و 20 جزء نیز به ترتیب، جواد حامدی و صادق احمد توانستند مقام اول را از آن خود کنند.

وی، در پایان گفت: امیر ارسلان حاجی پور و حسن انصاری نیز بعنوان برگزیدگان رشته مفاهیم سطح 2 و یک معرفی شدند.

ارسال نظرات