فرماندار مشگین شهر:

آمادگی مشگین شهر در برابر برف و باران

با تلاش ماموران راهداری در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر بازگشایی شده و تردد در همه این محورها حتی در راه‌های روستایی این شهرستان در جریان است.
کد خبر: ۸۶۰۳۹۸۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ابراهیم امامی، فرماندار مشگین شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت:با شروع بارش برف در مشگین‌شهر ارتفاع برف در دامنه‌های کوه سبلان به بیش از نیم متر رسید.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر از باز بودن تمامی راه‌های و محروهای مواصلاتی شهرستان مشگین شهر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران راهداری در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان مشگین‌شهر بازگشایی شده و تردد در همه این محورها حتی در راه‌های روستایی این شهرستان در جریان است.

وی با قدردانی از نیروهای امدادی و راهداری برای تلاش در امر خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در محورهای مواصلاتی شهرستان مشگین‌شهر افزود:‌ با تلاش این نیروها و استقرار آنها در جاده‌های شهرستان شاهد خدمات‌رسانی شایسته و مناسب به مسافران و تردد‌کنندگان از مسیرهای شهرستان مشگین‌شهر هستیم.

فرماندار مشگین‌شهر تصریح کرد: به‌دلیل بارش برف و کولاکی بودن محورهای مواصلاتی برای امدادرسانی هر‌چه زودتر به حادثه ‌دیدگان و در راه‌ماندگان احتمالی در شهرستان مشگین‌شهر و نیز ایجاد تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایل نقلیه در حال حاضر نیروهای امدادی و راهداری در شهرستان در حالت آماده‌باش هستند.

امامی با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان مشگین‌شهر بیان کرد: به دلیل اینکه شهرستان مشگین‌شهر در دامنه‌های کوه سبلان واقع شده است در هنگام بارش برف و در فصل سرما شاهد مشکلاتی برای ترددکنندگان از محورهای شهرستان بر اثر کولاک و یخبندان می‌شویم که در حال حاضر با وجود برف و کولاک با همت و تلاش نیروهای راهداری محورهای شهرستان باز بوده و شاهد ترددد خودروها در این مسیرها هستیم.

ارسال نظرات