خبرهای داغ:
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی:

16آذر، روز بصیرت و عدالت خواهی قشر دانشجوست

خبرگزاری بسیج: نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با جمعی از دانشجویان، 16 آذر را روز بصیرت و عدالت خواهی قشر دانشجو برشمرد.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۰۷
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ارسلان فتحی پور گفت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه و فرهیخته جامعه در شکل گیری انقلاب اسلامی و همه صحنه ها ، نقش بی بدیل و تأثیرگذار خود را ایفا کرده و دراین راستا همه ما وظیفه داریم به دور از سیاست بازی های رایج زمینه را برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانشجویان فراهم کنیم.

وی، 16 آذر را روز حق خواهی، خروش و اعتراض دانشجویان آگاه و با بصیرت بر علیه رژیم ستمشاهی ذکر کرد و افزود: با مرور در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی بر نقش اساسی دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی پی می بریم همچنانکه حضور پررنگ دانشجویان در عرصه دفاع مقدس و عرصه های تولید و سازندگی و نائل شدن به قله های افتخار در زمینه فن آوری های نوین، انرژی هسته ای، توان دفاعی و اکثر زمینه ها گواه این امر است که دانشگاهیان و دانشجویان در همه عرصه هایی که نیاز به حضورشان بوده پیشگام و پیشقدم بوده اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو اظهار امیدواری کرد با اتحاد و همفکری و همدلی گام های اساسی در پیشرفت و توسعه کشور به خصوص منطقه سرسبز ارسباران برداریم.

وی، بااشاره به منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در حوزه تولید علم نقش دانشجویان را در تحقق این امر بسیار مهم عنوان کرد و بر تلاش مضاعف دانشجویان خلاق، پژوهشگر در توسعه کمی و کیفی تحقیقات و پژوهش های و برداشتن گامهای مستحکم و هدف دار در این زمینه را یادآور شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها