خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امامت تبریز:

پیشرفت کشاورزی و خودکفایی در گرو علمی کردن کشاورزی است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در همایش طرح بسیج همگام با کشاورزی منطقه مایان حوزه امام حسن عسگری(ع) این ناحیه وی با تاکید بر علمی کردن کشاورزی سنتی گفت: پیشرفت کشاورزی و خودکفایی در گرو علمی کردن کشاورزی و عملی کردن آن در میان کشاورزان است.
کد خبر: ۸۶۰۴۱۷۰
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری افزود: راهکار ایجاد الگوی نوین اقتصادی با پیاده کردن اقتصادمقاومتی در جامعه حاصل می شود بنابراین حمایت از کشاورزی یکی از پله های اساسی در رسیدن به قله پیشرفت اقتصادی کشور یعنی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به تاکید قانون اساسی بر حمایت از تولیدات کشاورزی و رسیدن به خودکفایی در این عرصه بیان کرد: بسیج و سپاه حامی و همگام با کشاورزان است تا بتوانند کشور را به مرحله خودکفایی در عرصه کشاورزی برسانند. صفدری اقتصاد را از نیازهای اساسی و محور اصلی پیشرفت کشوردانست و اظهار کرد: محور اصلی پیشرفت اقتصادی نیز کشاورزی و خودکفایی در محصولات کشاورزی است چراکه کشاورزی از مظاهر تولید داخلی بوده و اقتصادی که بر مبنای تولید داخلی باشد مقاوم و مستحکم خواهد بود و در آن صورت است که اقتصاد مقاومتی تحقق یافته است.

فرمانده سپاه امامت تبریز با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: ما باید توجه کنیم که رای خود را با بصیرت و احساس تکلیف در صندوق های رای بیاندازیم و افرادی را انتخاب کنیم که ولایت مدار بوده و به شهدا شباهت داشته باشند تا در راه آرمان های امام(ره) و شهدای گرانقدر تمام وجود خود را فدا کنند.


وی به اهمیت بحث نفوذ در سخنان رهبر فرزانه انقلاب اشاره و بیان کرد: هدف نظام سلطه در مباحث رفع تحریم و پسا تحریم چیزی جز نفوذ نیست و محور اصلی در مقابله با تاکتیک نفوذ دشمن بصیرت و احساس تکلیف با پیروی از خط ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها