رئیس دانشگاه شهرکرد:

تاکنون 10 کرسی آزاد اندیشی با حضور دانشجویان دانشگاه برگزار شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شایان شامحمدی در مراسم روز دانشجو گفت: به منظور ایجاد فضای آزاد اندیشی برای دانشجویان تاکنون 10 کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه شهرکرد برگزار شده است
کد خبر: ۸۶۰۴۱۷۸
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

شامحمدی لازمه کیفی سازی آموزش و پژوهش را زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری دانست و عنوان کرد: استراتژی اصلی مدیریت دانشگاه شهرکرد کیفی سازی آموزش و پژوهش است.
وی از افزایش اعتبارات دانشگاه در سال جاری خبر داد و افزود: تلاش های بسیاری برای افزایش بودجه عمومی صورت گرفت که به لطف الهی نتیجه داد.
رئیس دانشگاه شهرکرد با قدردانی از کمک های قابل ملاحظه خیرین را در یاری رساندن به دانشگاه گفت: خیرین در اجرای برخی پروژه ها به دلیل نبود اعتبار کافی ما را یاری کردند.
وی ادامه داد: با تلاش فراوان توانستیم اعتبار مقاوم سازی برای 4 دانشگاه را از بودجه کشوری دریافت کنیم که از آن جمله می توان به اعتبار 44 میلیارد ریالی تکمیل جدول آموزشی دانشگاه اشاره کرد.
شامحمدی رفع مشکل اینترنت دانشگاه را از دیگر اقدامات عنوان کرد و افزود: بخشی از این مشکل مربوط به خارج از بخش دانشگاهی بود که سعی شد در کمترین زمان ممکن حل شود.
به گفته وی همایش استارت آپ ویکند دانشگاه که در موضوعات مختلفی چون فناوری اطلاعات و کامپیوتر برگزار شد نتایج خوبی در پی داشت و دانشجویان طرح های بسیار خوب و قابل توجهی ارائه کردند که در پایان پس از ارزیابی تیم برتر انتخاب و تجلیل شدند.
شامحمدی در بخش پایانی سخنانش از وجود یک ارتباط تعاملی خوب بین دانشجویان و مسئولین دانشگاه خبرداد و خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی های دانشجویان مطالبه گری است و دانشجو باید بتواند پیگیر درخواست های خود باشد.

ارسال نظرات