اقدام قابل تقدیر دستگاه قضا در مقابله با تطهیر جریان فتنه؛

سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرد

در پی اقدام روزنامه اطلاعات در انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات، سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرد و خواستار رسیدگی از طریق دادسرای ویژه روحانیت شده است.
کد خبر: ۸۶۰۴۲۲۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، در پی اقدام روزنامه اطلاعات در انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات، سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه علیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات اعلام جرم کرد و خواستار رسیدگی از طریق دادسرای ویژه روحانیت شده است.

یک مقام آگاه در این رابطه به میزان گفته است: دستور دادستان تهران در منع انتشار تصویر و اظهارات رئیس جمهور دوره اصلاحات کماکان به قوت خود باقی است و در صورت تخلف مطبوعات و رسانه های جمعی از دستور صادره طبق مقررات اقدام خواهد شد.

خبرگزاری بسیج روز گذشته طی مطلبی با عنوان «پادوهای اسرائیل در صفحه اول روزنامه اطلاعات»، ضمن مطالبه از دستگاه قضا برای برخورد با این قانون شکنی علنی طی گزارشی نوشته بود: «روزنامه اطلاعات در صفحه ی اول خود به انتشار مصاحبه و عکس یکی از اصلی ترین رئوس فتنه آمریکائی-اسرائیلی  88(محمد خاتمی) که به دستور دستگاه محترم قضایی ممنوع التصویر است پرداخته است.

در تصویر منتشره در صفحه یک روزنامه اطلاعات سید محمود دعائی هم در تصویر گفتگوی السفیر با این  عنصر ضدانقلاب دیده می‌شود.

دعائی که پیش از این طی مراسمات متعدی با عنوان تولد این شخص فتنه‌گر وضدانقلاب به ابراز علاقه به محمد خاتمی  پراخته بود، مدیر مسئول روزنامه ای است دولتی که با پول مردم کماکان علیه مردم و نظام مظلوم اسلامی مشغول تاخت و تاز است.

اطلاعات ضمن بیان توهمی در مورد او، خاتمی را دکتر خوانده است.اطلاعات نوشت: «دکتر(!) سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق ایران، سر زندگی و روحیه گفتگومداری(!) خود را به عنوان روشنفکری که پذیرای(!) افکار دیگران است از دست نداده است … بلکه ویژگی‌های روشنفکر(!) ـ صاحب دیدگاه و موضع‌گیری ممتاز(!) ـ در چهره این «حکمران» در کشوری با مسیر و خط مشی مشخص به نام «جمهوری اسلامی» به وضوح دیده می‌شود.»
او در حالی خاتمی را شخصیتی ممتاز و او را گفتگومدار می‌خواند که او در فتنه 88 و در اعتراضات به نتایج انتخابات همان سال با لشگرکشی به خیابان‌ها و آشوب و اقدام علیه امنیت ملی این‌چنین متن دستورات سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی غربی را در کف خیابان‌ها پیاه کند.»
ارسال نظرات