استقبال از زائران کاروان پیاده اربعین حسینی در بهاباد

دیروز شهرستان بهاباد حال و هوای دیگری داشت و با ورود کاروان زائران پیاده اربعین حسینی، مردم بهاباد مشتاقانه به استقبال از این زائرین رفتند و جای جای شهرستان رنگ و بوی کربلا به خود گرفت.
کد خبر: ۸۶۰۴۳۹۸
|
۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: صبح دیروز شهرستان بهاباد حال و هوای دیگری داشت و با ورود کاروان زائران پیاده اربعین حسینی، مردم بهاباد مشتاقانه به استقبال از این زائرین رفتند و جای جای شهرستان رنگ و بوی کربلا به خود گرفت؛ فرماندار بهاباد، معاون فرماندار، فرماندهان انتظامی و بسیج نیز به استقبال از این زائرین رفتند.

لازم به ذکر است اتوبوس این زائران کربلا که از مرز چزابه به سمت یزد درحال حرکت بود در بلوار ورودی روستای آسپاس اقلید به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم توانایی راننده درکنترل وسیله نقلیه واژگون شده بود و خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

شایان ذکر است "احمدقاسمی" فرماندار اسبق بهاباد جزء مجروحین می باشد.

لازم به ذکر است استاندار یزد به محض اطلاع از تصادف اتوبوس زائران در تماس تلفنی با فرماندار بهاباد احوال زائران حسینی را جویا و ضمن صدور دستورات لازم به فرماندار بهاباد، در تماس تلفنی با استان فارس هماهنگی لازم را به منظور رسیدگی به مجروحین و انتقال مسافرین به عمل آوردند.

 


ارسال نظرات