فرماندار نیر:

نقش آفرینی دانشجویان پیشرفت و توسعه منطقه را در پی خواهد داشت

تا زمانی که احساس در صحنه بودن و نقش آفریدن در بین دانشجویان وجود نداشته باشد سازندگی و به همراه آن توسعه پایدار در شهرستان نیر تحقق نخواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۰۵۰۸۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار نیر در نشست با جمعی از دانشجویان نیری با اشاره به اینکه جوانان نظام اسلامی باید نخبه گرایی، بالندگی و شور و نشاط سرلوحه نگرش ها و دیدگاههای خود قرار دهند گفت: دانشجویان و جوانان باید حضور موثر خود در عرصه های مختلف اقتصادی ، عمرانی و فرهنگی را به منصه ظهور برسانند.

وی گفت: تا زمانی که این احساس در صحنه بودن و نقش آفریدن در بین دانشجویان وجود نداشته باشد سازندگی و به همراه آن توسعه پایدار در شهرستان نیر تحقق نخواهد یافت.

فرماندار نیر بیان کرد: حضور گسترده جوانان در عرصه های مختلف و انتخابات دشمنان را بیش از پیش نا امید خواهد کرد و تلاش های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تضعیف پایه های اعتقادی و مذهبی آنها تاثیرگذار نخواهد بود.

صمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نیر دارای استعدادهای فراوانی در زمینه های پژوهشی، گردشگری است و در شرایطی که حجم وسیعی از مهاجرت ها در منطقه به خاطر بیکاری اتفاق می افتد بهره گیری مطلوب از پتانسیل های ویژه منطقه می تواند حلال بخش عمده ای از مشکلات باشد.

وی اظهار کرد: در سال های اخیر اقداماتی در بخش صنعت گرشگری انجام شده ولی این اقدامات کافی نیست.

ارسال نظرات