رئیس دانشگاه علمی کاربردی اردبیل:

وظیفه دانشجویان ادامه راه شهدای والامقام است

وظیفه دانشجویان در عرصه کنونی ادامه راه این شهدای والامقام است که با الگوگیری از این شهدا با اقتدار علمی و فرهنگی بتوانند گام محکمی در توسعه کشور بردارند.
کد خبر: ۸۶۰۵۱۶۹
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حسین علیپور، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان در مراسم و تجلیل از دانشجویان در دانشکده خبر اردبیل اظهار داشت: دانشکده خبر اردبیل با استفاده از مدیریت توانمند اساتید و دانشجویان کاردان توانسته در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و هنری به موفقیت‌های قابل چشمگیری در سطح استانی و ملی دست یابد که عملکرد این دانشکده و مدیران و اساتید آن قابل قدردانی است.

وی با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجو، افزود: وظیفه دانشجویان در عرصه کنونی ادامه راه این شهدای والامقام است که با الگوگیری از این شهدا با اقتدار علمی و فرهنگی بتوانند گام محکمی در توسعه کشور بردارند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل بیان کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی بوده که دانشجویان در این روز یاد و خاطره شهدای والامقام دانشجو را گرامی داشته و انزجار خود را از حادثه سال 1332 و حمله وحشیانه استکبار به دانشگاه را نشان می‌دهند.

علیپور با اشاره به اینکه دانشکده خبر اردبیل دانشکده نافع، کارآفرین و نخبه‌پرور بوده است،‌ تصریح کرد: این دانشکده نقش بسزایی در تربیت نیروهای کاردان و فرهیخته به ویژه در عرصه هنر و خبر داشته است و خوشبختانه روزبه‌روز بر موفقیت‌های این دانشکده افزوده می‌شود که این یک افتخار برای استان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی دانشگاه‌ها در عرصه کنونی نقدهای عالمانه، منصفانه و حضور پرشور در عرصه‌های سیاسی است، گفت: باید دانشگاه‌ها نیز این فضای سالم سیاسی را در دانشگاه فراهم و حاکم سازند تا دانشجویان در مورد مسائل روز سیاسی و اقتصادی کشور نقدها و نظرات خود را مطرح کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل با اشاره به اینکه امروزه مسئولان و مدیران موفق کشور دانشجویان سیاسی و موفق دیروز این مملکت بوده‌اند، تصریح کرد: این مدیران موفق امروزه حرف‌های زیادی برای گفتن در عرصه‌های مدیرتی در کشور داشته و امید انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آیند.

علیپور بیان کرد: دانشکده خبر اردبیل در عرصه‌های هنری، فرهنگی و خبری نیروهای فرهیخته را به استان اردبیل معرفی کرده است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه استان در این عرصه‌ها بهره کافی را ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار