پیام قرائت زیارت نامه پیامبر گرامی اسلام(ص) اتحاد و همبستگی است

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به تحمیل جنگ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر امت اسلامی؛ گفت:شیوه مقابله با دشمن اتحاد و همبستگی است.
کد خبر: ۸۶۰۵۲۰۵
|
۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مردم مومن و خداجوی استان هـمزمان با سالروز رحلت رسول گرامی اسلام(ص) با حضور در مراسم قرائت زیارت‌نامه پیامبر(ص) در زیارت‌گاه‌ها و مساجد سراسر استان،‌ این مراسم را چهارشنبه 18 آذرماه با شکوه هر چه بیشتر برگزار کردند.

حجت‌الاسلام مهدی فرزی ظهر امروز در مراسم قرائت مراسم زیارت ازبعید رسول گرامی اسلام(ص) که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار کرد: با قرائت زیارت نامه پیامبر(ص) با این شخصیت نام آور جهان و و وجود مقدس ایشان که الگویی برای همه بشریت است آشنا می شویم.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان یکی دیگر از اهداف قرائت زیارت نامه حضرت رسول(ص) را آشنایی با اهداف پیامبر و اهل بیت(ع) ذکر کرد و گفت: عظیم ترین هدف پیامبر گرامی اسلام از انقلاب بزرگ جهانی حرکت در مسیر رحمة للعالمین بود و پیامبر(ص) برای ایجاد رحمت؛مودت و وحدت به بشریت هدیه داده شد.

وی افزود: هدف از گرد هم آمدن و قرائت زیارت نامه رسول الله در آستانه رحلت ایشان آگاهی و یادآوری به این موضوع است که نقش پیامبر گرامی اسلام(ص) در اتحاد و همبستگی بود و ما هم به عنوان امت رسول الله با یادگیری این آموزه ها نقش و تکلیف خود را در راه حفظ وحدت و انسجام امت اسلام ادامه دهیم.

وی بیان داشت: در عصر جاهلیت زمانی که بیدا و ستم و صفت های ددمنشانه بیداد میکرد، پیامبر گرامی اسلام(ص) همه بشریت را به سوی اخلاص؛معنویت و بسوی خداوند دعوت کرد؛ امروز نیز با قرائت زیارت پیامبر گرامی اسلام(ص) می خواهیم یادآور شویم که ما پیرو همان سنت و تربیت پیامبر گرامی اسلام(ص) هستیم و با این نگاه و تربیت نیز به پیش می رویم و همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی در مقابله با استکبارجهانی در یک صف واحد قرارداریم.

حجت‌الاسلام فرزی در ادامه گفت: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که جنگ‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بر امت اسلامی در اقصی نقاط جهان اسلام تحمیل می شود و تنها روش مقابله با دشمن همانگونه که پیامبر گرامی اسلام(ص) به ما آموختند اتحاد و همبستگی است.

معاون فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان پیام قرائت زیارت نامه پیامبر گرامی اسلام(ص) را پیام اتحاد و همبستگی امت اسلام بیان کرد و گفت: همه مسلمانان باید با درس از سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) با یک نگاه و هدف در یک مسیر واحد حرکت کنند.

.


ارسال نظرات