شهردار فارسان خبر داد:

ترویج فرهنگ عمومی در سطح شهر فارسان

شهردار شهر فارسان اعلام کرد: در راستای ترویج فرهنگ عمومی بیش از 500 متر دیوار نویسی در خیابان های شهر فارسان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۶۰۵۳۰۹
|
۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مهندس محمدصادق اسلامی ضمن اشاره به دیوار نویسی های اخیر در شهر فارسان، افزود: نقاشی و خطاطی دیوارهای سطح شهر از ابتدای سال جاری آغاز گردیده و تاکنون بیش از 500 مترمربع از این فضاهای شهری طراحی شده است.

اسلامی تاکید کرد: واحد روابط عمومی شهرداری فارسان بار دیگر هشدار می دهد که انجام هرگونه تبلیغات محیطی و دیوار نویسی در معابر عمومی غیر قانونی است .

وی، افزود: انجام تبلیغات می بایست با کسب مجوز از شهرداری صورت پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه دیوار نویسی علاوه بر امحاء ، از طریق مراجع قانونی پیگیری می گردد.

اسلامی، با مهم خواندن توجه به زیبا سازی شهر،اظهار کرد : در زمینه بهبود سیمای شهر اقداماتی انجام شده است که می توان به دیوار نویسی های متعدد سطح شهر که در راستای القای پیام های فرهنگی و استفاده از فضاهای شهری برای فرهنگ سازی اشاره کرد .

وی، با تقدیر از تلاش همکاران خود در واحدهای فضای سبز و روابط عمومی شهرداری گفت: شهرداری در راستای بهبود ظاهر شهر چندین طرح دیگر نیز در دست اجرا دارد .

ارسال نظرات