خبرهای داغ:
همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)

شهر حسینیه پذیرای دو شهید گمنام می‌شود.

همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر حسینیه از توابع اندیمشک تشییع می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۰۵۴۸۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم شهر حسینیه از توابع اندیمشک و اهالی بخش الوار گرمسیری و بخش مرکزی این شهرستان در شهر حسینه تشییع می‌شود.

عبدالحسین حسنوند  اظهار داشت: با همکاری بخش‌های مختلف شهری آیین یاد بود شهدای گمنام در شهر یک هزار اندیمشک با شوری دو چندان برگزار می‌شود.

جانشین کانون مداحان و شعرای آیینی وبسیج مداحان اندیمشک عنوان کرد: مردم بخش‌های مختلف این شهرستان با حضوری پرشور در آیین تشییع شهدای گمنام شهر حسینه وداعی با شکوه با شهدای عالی قدر هشت سال دفاع مقدس خواهند و با خط و مشی امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعتی جاودان خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، آیین خاکسپاری دو شهید گمنام در سنگربان مقاومت کرخه و دز، روز شنبه 21 آذر با حضور پر شور مردم شهید پرور و همیشه در صحنه اندیمشک، از هر طایفه و طیف، از هر قشر و صنف، هم صدا و هم دل، در جهت حفظ ارزش‌ها و تکریم اخلاص و رشادت‌‌ها، از بخش الوار تا مرکز شهر، از کوی لور تا کوی نیرو، از شهر‌های آزادی و چم گلک تا روستا‌های منگره و مازو اندیمشک، برگزار خواهد شد.

هم چنین مراسم استقبال و شبی با شهدای گمنام توسط مردم قدر‌شناس اندیمشک به ویژه اهالی شهید پرور بیدروبه در روز جمعه 20 آذر هنگام نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین شهدا از ساعت 9 صبح روز شنبه 21 آذر از میدان امام (ره) اندیمشک تا ورودی شهر حسینیه به صورت مشایعت با خودرو و از آنجا تا محل تدفین شهدا به صورت پیاده روی و عزاداری برگزار خواهد شد‌.

بیش از این شش شهید گمنام در ابتدای محور ارتباطی اندیمشک به اهواز و شهر آزادی این شهرستان آرام گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها