امام جمعه گرمی:

رخنه نفوذ فرهنگ غرب هویت کشورها را از بین می برد

محاصره منطقه شیعه نشین نارداران باکو توسط دولتمردان جمهوری اذربایجان و قطع آب و برق این منطقه، محاصره غزه توسط صهیونیستها را در اذهان عمومی تداعی می‌نماید.
کد خبر: ۸۶۰۵۵۹۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام یدالله صفری، امام جمعه گرمی در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با اشاره به جنایات وقیحانه دولتمردان جمهوری آذربایجان در سرکوب شیعیان منطقه نارداران باکو ضمن محکوم کردن این جنایات، گفت: رخنه نفوذ فرهنگ غربی در هر کشور، هویت آن کشور را از بین می برد ولی پایبندی مردم جمهوری آذربایجان به دین و اعتقاداتشان نشان می دهد که این رخنه فرهنگی، دولتمردان و برخی خواص حکومت جمهوری آذربایجان را نشانه رفته است.

وی افزود: محاصره منطقه شیعه نشین نارداران باکو توسط دولتمردان جمهوری اذربایجان و قطع آب و برق این منطقه، محاصره غزه توسط صهیونیستها را در اذهان عمومی تداعی می‌نماید.

حجت الاسلام و المسلمین صفری با اشاره به تصرف چندین ساله بخش وسیعی از اراضی جمهوری آذربایجان توسط حکومت ارمنستان، اظهار کرد: شایسته است دولتمردان جمهوری آذربایجان به جای سرکوب شیعیان خود، وجهه و توان نظام دولتی خود را در حفظ تمامیت ارضی مملکت خویش صرف کنند.

خطیب جمعه گرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 16 آذرماه بنام روز دانشجو افزود: متاسفانه گرامیداشت این روز در کشور به عرصه جولانگاه سیاسیون و احزاب و گروه‌های مختلف تبدیل شده است و سیاسیون به جای هدایت و تشویق دانشجو در عرصه علمی، ذهن آنان را تشویش نموده و این قشر را از سنگر علم و دانش بدور می‌کنند و این حرکت‌ها به هیچ وجه شایسته نظام و این قشر نیست.

وی با تاکید بر اینکه محیط دانشگاهی محیط مقدسی است از دانشجویان خواست با هوشیاری کامل نگذارند ذهن پاکشان درگیر چنین مسائل سطحی شود.


ارسال نظرات