خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

گروه‌های تکفیری تبلور دشمنی ابدی استکبار با جبهه مقاومت است

امام‌جمعه موقت اهواز گفت: گروه‌های تکفیری تبلور دشمنی ابدی استکبار با خط و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۰۵۶۲۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده در حاشیه مراسم تشییع 2 شهید گمنام شهر حسینیه اندمیشک، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع‌مقدس با شوری سرشار از منطق انقلاب به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

وی افزود: دفاع مقدس صحنه‌هایی فراموش‌نشدنی از منطق و راه و روش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و الگوی ولایت‌پذیری را در مسیر حیات جامعه به‌عنوان یک نیاز ابدی نظام اسلامی در تاریخ ایران معاصر جلوه‌گر کرده است.

امام‌جمعه موقت اهواز عنوان کرد: حضور پر‌شور مردم در وداع با شهدای گمنام و کاروان شهدا بیانگر حیات معنوی و جاودان فرهنگ شهادت و شهامت در جامعه علی‌رغم فاصله چندین ساله با پایان جنگ تحمیلی است.

وی گفت: امروز شاهد لشکرکشی کشورهای غربی با بهانه واهیِ تامینِ امنیت و حفاظت از کشورهای اسلامی در مناطق جغرافیایی مسلمانان همراه با قتل و کشتار صد‌ها زن و کودک مظلوم و بی‌دفاع هستیم.

حسن‌زاده بیان کرد: گروه‌های تکفیری تبلور دشمنی ابدی استکبار با خط و الگوی مقاومت و بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند و تلاش این کشور‌ها در تقویت ترور و خشونت با هدف تضعیف این رویکرد است.

وی گفت: امروز راه شهدا در تمامی محور‌ها و عرصه‌های داخلی و بین‌المللی ایران ادامه دارد و این عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در منطقه گواهی بر این حقیقت است. باید توجه داشت که دشمنی غرب با راه و روش انقلاب نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش و گسترش پیدا کرده است.

امام‌جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی امروز پشتیبان معنوی رزمندگان در جبهه‌های مقاومت در مقابل گروه‌های تکفیری و تروریستی منطقه است که این روحیه سبب شکست‌های متعدد آنان در عرصه های مختلف نبرد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها