اعزام کاروان ورزشی هرمزگان به مسابقات المپیاد بسیج سراسر کشور

مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب از اعزام کاروان ورزشی این شهرستان با حضور8 ورزشکار بسیجی به نمایندگی از استان هرمزگان به مسابقات المپیاد بسیج سراسر کشور خبرداد.
کد خبر: ۸۶۰۵۷۲۶
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، محمد کاملی مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب با اشاره به کسب مدال های رنگی بسیجیان ورزشکار مینابی در مسابقات مرحله اول تا سوم این مسابقات در تهران افزود: مرحله چهارم این مسابقات با حضور 8 ورزشکار در رشته های تکواندو ،دو ومیدانی ،وشو و کاراته به مدت سه روزدر تهران برگزار می شود.

کاملی تشریح کرد: جابر بهرامی و بنیامین سعیدی در اوزان ۴۲- و-۷۰ ،فرشید شبانی دو ۴۰۰ متر و سجاد رضا زاده در پرش طول ،در رشته ووشو یاسین فتحی مقدم رشته تالو و محمد صدرا اردشیری در رشته ساندا وزن ۴۰- ،امیر صالح عباس پور و مجتبی آرسیون به ترتیب در رشته ساندا اوزان ۲۸- و۴۳- در قالب تیم ۸ نفره به عنوان نماینده استان هرمزگان به مسابقات بسیج سراسر کشور اعزام می شوند.

وی خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات ” هفته چهارم ” از 25 الی 27 آذر ماه جاری در استان تهران با حضور تیم های شرکت کننده از سراسر کشور در تهران برگزار می شود.
مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب گفت: ورزشکارن اعزامی با قهرمانی در این مرحله "مرحله چهارم ” سهمیه حضور در مسابقات جایزه بزرگ که در بهمن ماه در تهران برگزار می شود کسب خواهد کرد.

ارسال نظرات