نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات مظهر وحدت، همدلی و همزبانی باشد

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی مظهر وحدت، همدلی و همزبانی باشند.
کد خبر: ۸۶۰۶۰۱۹
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعماد در جلسه شورای اداری استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد، گفت: انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی مظهر وحدت، همدلی و همزبانی باشند و تمام عوامل اجرایی، نظارتی و کاندیداها در راستای جلب اطمینان مردم برای خدا گام بردارند.

وی با بیان اینکه اگر در فرآیند برگزاری انتخابات خدا حاکم باشد ما به تکلیفمان عمل کرده ایم و در ضمن از پاداش الهی هم برخوردار می شویم افزود: امام خمینی (ره) این اصل را به ما یاد داده است که برای خدا قدم برداریم؛ چرا که ما رسالت بلندی را برای جهانی کردن اسلام بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز اسلام در دنیا زنده شده است و مانند خورشید می درخشد افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیداری اسلامی گسترش یافته و فرهنگ اهل بیت در دنیا مورد استقبال قرار گرفته است و حال که پرچم اسلام بلند است؛ به گونه ای که در مراسم اربعین امسال 27 میلیون مسلمان و شیعه و سنی و مسیحی در این مراسم شرکت کردند اگر تنها به خود و مسائل دنیوی بیندیشیم قطعا دچار خسران خواهیم شد.

میرعمادی با بیان اینکه امام خمینی (ره) دروازه ای را به سوی تمدن اسلامی برای ما باز کرده است ادامه داد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی فریاد پیوستن جوانان به اسلام را بلند کرده است و زمینه پذیرفتن اسلام را در دل جوانان ایجاد کرده است و با این حال دغدغه ما این است که این عزت و کرامت را برای چه باید از دست بدهیم؟

وی در ادامه بر ضرورت دشمن شناسی و شناسایی کسانی که سد راه خدا می شوند تاکید کرد و افزود: اولین شرط برای دعوت به سوی خدا بصیرت دینی و سیاسی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) مردم را به سوی خدا دعوت کرد و در واقع می توان گفت که انقلاب اسلامی بر پایه دعوت به سوی خدا شکل گرفته است گفت: دومین شرط دعوت به سوی خدا عمل صالح است در واقع رفتار مناسب و خدمت به مردم خود به عنوان دعوت کردن مردم به سوی خدا محسوب می شوند.

میرعمادی با تاکید بر اینکه کسی که مردم را به سوی خدا دعوت می کند خودش هم باید عمل کننده باشد اظهار کرد: مدیران با خدمت به مردم آنها را به سوی خدا دعوت می کنند.

وی بیان کرد: امام خمینی (ره) به ما یاد داده است که برای خدا کار کنیم و در واقع اگر کار برای خدا باشد دیگر برای ما مهم نیست که ارباب رجوع ما چه کسی باشد آیا سفارش شده است یا نه.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دعوت به سوی خدا آثار فراوانی دارد که اولین اثر آن دعوت به وحدت، همدلی و همزبانی است گفت:  اگر جایی اختلاف وجود دارد مطمئنا آنجا خدا نیست.

 میرعمادی دومین اثر دعوت به سوی خدا را توسعه و پیشرفت عنوان کرد و افزود: پیشرفت و توسعه در سایه دعوت به سوی خدا و در واقع دعوت به سوی خدا یعنی دعوت به سوی بهترین زندگی و حیات طیبه ای که در قرآن وعده داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این همه محرومیت ناشی از اختلافات است ادامه داد: اثر دیگر دعوت به سوی خدا شکست ناپذیری و برخورداری از پاداش الهی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار