رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد:

برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان را در گرو فعالیت همه‌جانبه همه کمیته‌ها دانست.
کد خبر: ۸۶۰۶۱۶۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام مجتبی اشجری، در جلسه کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه جدول اسامی روزهای دهه فجر اعلام شد اظهار کرد: همه برنامه‌ها متناسب با نامگذاری این ایام هماهنگ شود.

وی شاکله انقلاب اسلامی ایران را مردمی دانست و افزود: مردم در پیروزی انقلاب و همچنین بقای آن نقش اساسی ایفا کرده‌اند بنابراین باید با برنامه‌ریزی در کمیته‌های ستاد دهه فجر زمینه‌های مردمی برگزار شدن مراسم سی‌وهفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فراهم گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: کمیته روستایی عشایری صومعه سرا سال گذشته هم از لحاظ کمی و هم کیفی برنامه‌هایش نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری کمیته روستایی و عشایری را از کمیته‌های موفق و برتر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گیلان دانست و گفت: امیدوارم در سال جاری نیز این کمیته با درایت حجت‌الاسلام والمسلمین جهانی و اهتمام ویژه اعضای کمیته همچون گذشته بدرخشد.

وی کمیته روستایی و عشایری هر شهرستانی برنامه‌‌ای متفاوت داشته باشد و باید در دهه فجر کام مردم را با یک سلسله خدمات شیرین کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه40 عضو در کمیته روستای و عشایری وجود دارد گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر عزم را جزم کرده و برنامه‌هایشان را نسبت به سال قبل جامع‌تر و کیفی‌تر انجام دهند.

وی با اشاره به نقش مهم روستائیان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: روستائیان و عشایر همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همچون پیروزی انقلاب و دفاع مقدس حضور مؤثر و نقش غیر قابل انکاری داشته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری در پایان برگزاری باشکوه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی استان را در گرو فعالیت همه‌جانبه همه کمیته‌ها دانست.

ارسال نظرات