رئیس هیئت والیبال بسیج مازندران:

رقابت والیبالیست های بسیجی از 27 آذر ماه آغاز می شود

رئیس هیئت والیبال بسیج استان مازندران گفت: لیگ والیبال بسیج مازندران از 27 آذرماه جاری به مدت دو روز در سه منطقه برگزار می‌شود که 14 تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۲۵
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹




خبرگزاری بسیج مازندران، سعید عابدی اظهار کرد: آیین قرعه‌کشی لیگ والیبال بسیج استان مازندران روز گذشته به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

وی با اعلام اینکه مازندران از استان‌های والیبال‌خیز کشور است که هم‌اکنون ورزشکاران این استان در لیگ برتر توپ می‌زنند، افزود: در این مراسم نماینده 14 تیم شرکت‌کننده از شهرهای مختلف استان حضور داشتند که در مورد شرایط بازی و رویارویی تیم‌ها تبادل‌نظر شد.

رئیس هیئت والیبال بسیج مازندران با اعلام اینکه رقابت‌های والیبال بسیج مازندران با حضور 14 تیم روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها والیبالیست‌های بسیجی از شهرهای مختلف همانند آمل، بابل، قائم‌شهر، بهشهر، سوادکوه، زیرآب، رامسر، نشتارود، نوشهر، نور و بابلسر اعلام آمادگی کردند.

این مسئول با اعلام اینکه این رویداد در سه منطقه شرق، مرکز و غرب مازندران پیگیری می‌شود، بیان کرد: این تصمیم‌گیری براساس مسافت بین شهرهای مازندران و عدم ایجاد مشکل در تردد برای رویارویی تیم‌ها مقابل یکدیگر صورت گرفته است.

عابدی با اعلام میزبانی رامسر، بهشهر و بابلسر در مسابقات والیبال بسیج مازندران در گروه‌های سه‌گانه، گفت: از هر گروه این مسابقات دو تیم به دور حذفی و پایانی صعود می‌کنند.

رئیس هیئت والیبال بسیج مازندران با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها برای پیشرفت این رشته ورزشی، همدلی و انسجام ورزشکاران در نظر گرفته شد، بیان کرد: رقابت‌های لیگ والیبال بسیج مازندران 26 و 27 آذرماه به مدت دو روز برگزار شده و برترین‌ها به مسابقات لیگ والیبال بسیج کشور اعزام می‌شوند.

این مسئول تاکید کرد: لیگ والیبال بسیج کشور نیز امسال با حضور برترین‌های استان‌های مختلف در 15 بهمن امسال برگزار می‌شود که برترین‌های مسابقات استانی برای این دوره از رقابت‌ها خود را آماده می‌کنند.

عابدی گفت: مسابقات والیبال آزاد جام مدعیان بسیج کشور هم اسفندماه امسال با حضور برترین تیم‌ها دنبال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها