مدیر کمیته‌ امداد بیله‌سوار :

اجرای طرح‌های خودکفایی در اولویت برنامه‌های کمیته‌ امداد

تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات امدادی و منابع بانکی و برای اجرایی شدن 62 طرح اشتغال در اختیار مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۰۶۷۷۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، طاهر مهدی‌پور، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار در جلسه بررسی اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 653 طرح اشتغال و خودکفایی تحت نظارت این نهاد بوده که به صورت مستمر مورد بازدید ناظران فنی قرار دارند تا کوچک‌ترین انحرافی در مسیر توانمندی شغلی آنان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اجرا شده بر اساس ظرفیت و قابلیت منطقه در زمینه‌ دامداری و دامپروری به اجرا در آمده است، بیان کرد: هم اکنون 684 طرح اشتغال در زمینه‌ دامداری ایجاد شده است که نقش بسزایی در تأمین گوشت و سایر مواد لبنی را در منطقه ایفا می‌کنند.

مهدی‌پور با بیان اینکه امسال نزدیک به 4 میلیارد ریال در قالب تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است، گفت: تسهیلات پرداختی از محل اعتبارات امدادی و منابع بانکی و برای اجرایی شدن 62 طرح اشتغال در اختیار مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط قرار گرفته است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان بیله‌سوار افزود: کمیته امداد این شهرستان به منظور پیشگیری از انحراف طرح‌های اشتغال اجرا شده و نیز پایداری آنها با بهره‌گیری از ظرفیت ناظران فنی، کار نظارت بر طرح‌های اشتغال را انجام می‌دهد تا در کنار نظارت راهنمایی‌های لازم را به مجریان طرح‌ها ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در راستای کسب موفقیت و پایداری در اجرای طرح‌های خودکفایی نظارت بر اجرای این طرح‌ها در اولویت برنامه‌های کمیته‌ امداد قرار دارد تا از این طریق بتوانیم شاهد پایداری طرح‌ها و در نهایت توانمندی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد باشیم.

ارسال نظرات