سرپرست معاونت فرهنگی ورزش و جوانان استان اردبیل:

رسیدن آسیب به جوانان، رسیدن آسیب به کل جامعه است

ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی برگزاری جلسات اخلاقی و فرهنگی برای جوانان از رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه اداره ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۸۶۰۶۹۷۱
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهرام فکری، سرپرست معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان استان در نشست با معاون فرهنگی اداره اوقاف استان اردبیل اظهار داشت: تلاش و جدیت بر این است تا یکسان‌سازی برنامه‌های فرهنگی مشترک بین اداره‌کل ورزش و جوانان و اوقاف استان اردبیل انجام شود.

وی افزود: براساس توافقات انجام شده برای ترویج و اشاعه فرهنگ و برنامه‌های اخلاقی برای جوانان و ورزشکاران و ایجاد زمینه‌های مناسب فرهنگی با ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در بقاع متبرکه و ایجاد خانه سمن‌ها با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه عملیاتی می‌شود.

فکری بیان کرد: باید زمینه‌های مناسب را برای نشاط جوانان فراهم سازیم تا شاهد رشد و تعالی این نسل آینده‌دار باشیم چرا که جوانان از سرمایه‌های کشور به‌شمار می‌روند که باید در هر شرایط این نسل را از آسیب‌های اجتماعی حفظ کرد چرا که رسیدن آسیب به جوانان، رسیدن آسیب به کل جامعه است.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی برگزاری جلسات اخلاقی و فرهنگی برای جوانان از رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه اداره ورزش و جوانان است و ما هم در تلاش هستیم با استفاده از امکانات و ظرفیت سمن‌ها و اداره اوقاف و دستگاه‌های فرهنگی دیگر این امکانات را فراهم سازیم.

وی از تجلیل جوان‌ترین خیر و واقف با همکاری اداره اوقاف خبر داد و گفت: در برنامه تجلیل که در آینده نزدیک از جوانان برتر استان خواهیم داشت، با همکاری اداره اوقاف از جوان‌ترین واقف و خیر در این برنامه تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات