در راستای رسیدگی به مشکلات روستاییان:

دهگردی فرماندار این بار در روستاهای بخش تازه کند

فرماندار شهرستان پارس آباد در برنامه دهگردی خود این بار با حضور در بخش تازه کند با جمعی از اهالی روستاهای تابعه این بخش دیدار کرد.
کد خبر: ۸۶۰۷۲۱۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار پارس آباد در سفر به روستاهای بخش تازه کند که به همراه مسئولین ادارات و دستگاههای اجرایی صورت گرفت با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های ما بازدید از روستاها و دیدار با مردم زحمتکش و رسیدگی به مشکلات آنها، گفت: بخشی از مشکلات در این سفرها با هماهنگی و همکاری دستگاهها رفع شده و بخشی دیگر از آن به عنوان مطالعات میدانی در جهت اولویت بندی و برنامه ریزی های شهرستان لحاظ می شود .

وی، مشارکت مردمی را در پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان و روستاها بسیار مهم دانست و ضمن تقدیر از مشارکت مردم روستاها در امر آبادانی، افزود: در جهت تشویق و ارج نهادن به این حرکت های خوب مردمی در پیش بینی اعتبارات، به بخش تازه کند نسبت به سایر بخش ها اعتبار بیشتری داده شده است و در آینده نیز این رویه با ارزیابی مشارکت های مردمی افزایش خواهد یافت.

فرماندار پارس آباد در ادامه با اشاره به اینکه رعایت الگوی کشت محصول امر بسیار مهمی است که ضمن کاهش زیانهای ناشی از زهدار شدن اراضی، بهره وری محصولات را افزایش می دهد، خواستار توجه بیشتر کشاورزان به استفاده از روشهای جدید آبیاری و تکنولوژی های مدرن به سمت صنعتی شدن در تولیدات محصولات شد.

احمدی با اشاره به اینکه از سال 1370 کانالت گذاری 53 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان انجام شده، ادامه داد: با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال ادامه این کانالت گذاری با اولویت مناطق زهدار انجام خواهد شد.

وی همچنین از مشارکت بنیاد برکت در تکمیل مدارس و مساجد نیز خبر داد و گفت: ما از تمامی پتانسیل های موجود استفاده خواهیم کرد تا هر امکاناتی که شهرها از آن بهره مند هستند در روستاها نیز فراهم شود.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه شهرستان پارس آباد دارای 239 روستا می باشد که 20 روستای آن در بخش تازه کند واقع شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا 12 روسنا طی سالهای گذشته گاز رسانی شده و 8 روستا نیز در دست گاز رسانی است که با اتمام این پروژه اهالی بخش تازه کند 100 درصد از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

ارسال نظرات